Stempeleinmaleins Criss Cross Card


Hallo Ihr Lieben, es ist wieder Samstag und damit Zeit für eine neue Ausgabe beim Stempeleinmaleins. Heute hat unsere liebe Natascha die Anleitung für eine Criss Cross Karte für Euch. Ich habe auch eine gemacht und mich für eine Tilda entschieden, die ich bisher noch gar nicht benutzt habe ... Ich möchte mit meiner Karte gern bei der Bunny Zoe's Craft Challenge "Anything goes", Stampin' for the weekend "Girlie" und Crafts 4 Eternity "Punch it" mitmachen.

Hello dear ones, it's saturday and it's time for a new issue at Stempeleinmaleins. Our dear Natascha is showing today how to make a Criss Cross Card. I made one using a cute Tilda, I've never used before ... I'd like to enter my card at  Bunny Zoe's Craft Challenge "Anything goes", Stampin' for the weekend "Girlie" and Crafts 4 Eternity "Punch it".



Supplies:
Coloring: Distress Ink
Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Haare/Hair ~ Scattered Straw, Walnut Stain
Kleidung/Clothes ~ Faded Jeans, Antique Linen, Bundled Sage, Pumice Stone
Korb/Basket ~ Frayed Burlap, Rusty Hinge, Mowed Lawn
Cardstock: Kraft
zusätzlich/others: Etikett Stanzer/Stampin'Up,  Martha Stewart Hibiscus Punch und Satinband

Kommentare

Alyce Kit and Clowder hat gesagt…
so cute!! i love the design and those papers are so yummy :)