Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Donnerstag, 5. März 2009

Inky Impressions 1st Design Team Call



Bei Inky Impressions gibt es den ersten Design Team Call. Die Motive von LiLi und Angelica sind wirklich total niedlich ... Um an dem Call teilzunehmen, sollen 2 Karten gezeigt werden. Ich mag diese Karte mit einer meiner Lieblingstildas und die vom Montag sehr und dann habe ich heute noch eine nach dem Sketch vom Sketch and Stash Challenge Blog gemacht.



Over at Inky Impressions is the first design team call. The images of LiLi and Angelica are really really cute ... To participate in the call, 2 cards should be shown. I like this cardwith one of my favorite Tildas and the card I made on Monday and I made a card today, following the sketch over at Sketch and Stash Challenge Blog.













Supplies: Stempel Magnolia und Schriftzug aus dem Set "A Bit of Birthday Cheer"
CS: Schokobraun und Packpapierbraun
Papier: Basic Grey Sugared
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Nadel und Leinenfaden, Knöpfe Foof-A-La und Taftband Schokobraun







Thanks for looking












11 lovely Comments; Thank you so much!:

Nicole hat gesagt…

Hi Tanja, You have put together such a beautiful card. Thank You so much for your interest in my stamps. HUGS! Nicole :)

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous cards, especially love the second one, good luck with DT call.

Simone hat gesagt…

Deine Karten sind beide wunderschön! Ich drücke dir die Daumen!

LG Simone

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Really pretty cards, all the best in the DT call.
Hugs
Carole x

~Sorellina~ hat gesagt…

Ganz süße Karten...allesamt sind sie klasse geworden!

LG
Sabs

Riley hat gesagt…

All of these are just gorgeous!!!

Scrubbysue hat gesagt…

Good luck to you for the DT!!

Nixe07 hat gesagt…

Ich finde deine Karten auch absolut zauberhaft! Meine Daumen sind natürlich auch ganz fest gedrückt meine Süße :)
Knudels
Moni

Chrissie hat gesagt…

Your card is lovely Tanja, I'm so glad you used your image it goes so well with those papers.
Thanks for joining in with S&S.

Becky hat gesagt…

Aww Tanja! Your cards are so gorgeous! I love your colouring on your Tilda images and I love the little squares that create your frame! So gorgeous!!
Thanks so much for joining in the fun at Sketch and Stash!
Love Becky xx

Sandy O hat gesagt…

I love your cards and blogs. You will make a great designs team member. good luck!
Sandy O

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates