Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Dienstag, 1. November 2016

Are you YETI for Christmas?

Hallo Ihr Lieben, nun haben wir schon November, das heißt, Weihnachten naht mit großen Schritten ... Daher habe ich heute eine Weihnachtskarte für Euch, die ich für die neue Sketch Challenge bei Stamping Fairies gemacht habe ... Die süßen Yetis brauchte ich unbedingt. Ich habe auch etwas 3D-Schnee aufgebracht, für den Hintergrund habe ich mir eine Schablone aus der Horizontal Snowfall Die gemacht :)

Hello dear ones, it's November, so Christmas is coming fast ... So I made a Christmas Card for our new Sketch Challenge at Stamping Fairies ... I really needed these cute Yetis. I've added some snow in 3D and made a Stencils out of the Horizontal Snowfall Die for my Background :)



Und das ist der Sketch, um den es diesen Monat bei uns geht :)

This is the sketch of the month :)

Ich möchte mit meiner Karte gern bei diesen Challenges mitmachen:
I'd enter my card to these Challenges:



8 lovely Comments; Thank you so much!:

Kylie Kueter hat gesagt…

Very cute! I love this card ��
Hope you're well,
Hugs Kylie xx

Esther hat gesagt…

What a sweet card! The yeti is adorable and I love the scene you've created based on the sketch. Absolutely wonderful! Thanks so much for playing along with us in our 300th challenge at Less is More :)

Kate - Small Bits of Paper hat gesagt…

Well, I certainly like that fun little yeti!! (I used this stamp set too!) Such an adorable card and your stencilled 3-D snowflakes look fantastic behind your yeti!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Kate
Small Bits of Paper

Maaike Uijthoven hat gesagt…

your Yeti is super cute, well done

Sharon hat gesagt…

Such a cute little Yeti Tanja. You have created a pretty scene here and I love that you have kept most of it white to help keep a feeling of CAS. Lovely to see you joining in the fun of our Less is More 300th celebrations. xx

Sarah Gray hat gesagt…

I love this cute, fun scene, Tanja! It is a great CAS design. Great to see you at Less is More this week :)

Hazel hat gesagt…

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 305 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too x

Kim hat gesagt…

What a funny card. Love it!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates