Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 16. Februar 2015

Marvelous Magnolia ~ Die Crazy


Hallo Ihr Lieben, bei Marvelous Magnolia lautet das Thema Die Crazy, benutze 3 oder mehr Stanzformen ... Ich habe für meine Aluschale 6 DooHickeys benutzt. Den Eiffelturm habe ich mit Platin Embossingpulver embosst. Die Aluschalen finde ich echt klasse, um etwas zu verschenken :) Ich möchte damit gern bei lovely hÄnglar or Sweet Magnolia "Pearls and Lace", Addicted to Stamps und Hanna and Friends "Embossing", Totally Tilda "Bright or Pastels" und Tilda's Town "Anything goes" mitmachen. 

Hello peeps, the current challenge over at Marvelous Magnolia is Die Crazy, use 3 or more Dies ... so here is my midway reminder with a Birthday Aluminium Dish. I used 6 DooHickeys and embossed the Eifel Tower with Platinum Embossing Powder. I really like the Aluminium Dishes to give away a little something :) I'd like to enteri it at lovely hÄnglar or Sweet Magnolia "Pearls and Lace", Addicted to Stamps and Hanna and Friends "Embossing", Totally Tilda "Bright or Pastels" and Tilda's Town "Anything goes".





Supplies:
Coloring: Inktense und Graphitint Pencils
Cardstock: Kraft und Savanne
zusätzlich/others: Magnolia DooHickeys Kit No. 3, Clover with Flowers, Tildas Lace und Doily Flowers,  Embossing Pulver Platin und Perlenbrad

6 lovely Comments; Thank you so much!:

Nathalia Prasetya hat gesagt…

Lovely project.
Thank you for playing with us at Tilda's Town.

Hugs
Nathalia

Susie Sugar hat gesagt…

What a really neat idea I love it
Thanks for playing along with the us girls at Totally Tilda
Hugs Susie Sugar xx

Suzi hat gesagt…

Fabulous project, what a wonderful gift idea this is. Thank you for coming over to play at Totally Tilda and Friends. Good luck!
Hugs Suzi

Danoesja hat gesagt…

It's very beautiful project, thanks for playing with us at Addicted to Stamps.
Greetings, Danoesja

Christina - Pieces of Dreams hat gesagt…

This is lovely! I adore your design.
Thank you for joining us at Tildas Town.
Hugs
Christina x

Laura hat gesagt…

This is beautiful and such a great idea to give food gifts. All of your dies are lovely and your coloring is fantastic. Thank you for sharing with us at Tilda's Town this week and hope to see you in our next challenge too.

Have a great day!
Laura C.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates