Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 25. August 2014

Back to school



Heute geht bei uns in Berlin die Schule wieder los, so habe eine Back to school Karte für Melissa gemacht. Back to School ist im Moment auch Thema beim Cute Card Thursday, bei Midweek Magnolias und beim FairyTale Challenge gibt es ein Bingo zu diesem Thema (für Mädchen/Zurück in die Schule/rot,blau, gelb).

Today's schools start here in Berlin, so I made a Back to school Card for Melissa. Back to School is the Challenge at Cute Card Thursday, Midweek Magnolias and there's a Bingo Back to school at FairyTale Challenge (for girls/back to school/red,blue, yellow).



Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Special Moments und So Heavenly, School and Travel Collection
Coloring: Inktense Pencils
Cardstock: Glutrot
Papier/Papers: Stampin'Up
zusätzlich/others: Kreidestift, Knopf und Faden

5 lovely Comments; Thank you so much!:

Renate´s Stempelwelt hat gesagt…

Hallo,

was für eine tolle Idee, sieht echt super schön aus :-) vor allem mit den Linealen coole Sache.

Lg Renate

Suzi hat gesagt…

A wonderful back to school card, such a sweet Tilda and lovely details. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck.
Hugs
Suzi

Elfies-Bastelstube hat gesagt…

Great School Card lovely Design and cute Image.
Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge.
Hugs Elfie

Cathy Lee hat gesagt…

How adorable, Tanja. This Tilda is perfect for a Back to School character. Lovely card. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cath

Bianca hat gesagt…

That´s such a super lovely card! You have used the bingo in a perfect way! Thank you for joining us at Fairytale Challenge! xx Bianca

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates