Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 28. Juni 2014

Stempeleinmaleins Challenge ~ Welcome Baby


Hallo Ihr Lieben, heute startet die neue Challenge beim Stempeleinmaleins. Der Sketch ist von Yvonne und ich habe eine Babykarte damit gemacht. Die Option lautet dieses Mal eigentlich "Am Strand", aber wir brauchten diese Babykarte für Freunde, deren Tochter letzte Woche geboren wurde. Zu gewinnen gibt es einen Einkaufsgutschein von Stempel-Phantasien. Mit meiner Karte möchte ich bei diesen Challenges mitmachen:


Hello everybody, today starts our Challenge at Stempeleinmaleins. The Sketch is made by Yvonne and I made a Baby Card. The optional extra this time is "at the beach", but we needed a Baby Card for little daughter of our friends, born last week. The prize is a voucher from Stempel-Phantasien. I'd like to enter these Challenges:



Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Princes & Princesses Collection und Love Collection 2009
Coloring: Inktense Pencils 
Cardstock: Savanne
Papier/Papers: Magnolia Summer Memories und Butterfly Dreams Collection
zusätzlich/others: Kreisschneideschablone von Creative Memories, Knöpfe, Stickgarn und Sakura Glitter Gel Pen


6 lovely Comments; Thank you so much!:

Molecraft hat gesagt…

Totally adorable, love the layout...thanks for joining us at A Gem Of A Challenge!
Helen x

Tracey T hat gesagt…

This is such a sweet baby card and your masked image is fab! Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey

cotnob hat gesagt…

This is a fabulous card, I love your brilliant design.
Thank you for joining us at A Gem of a Challenge.
Pauline
x

Susie Sugar hat gesagt…

Very pretty card
Thanks for playing the Totally Tilda challenge
Hugs Susie Sugar xx

Linda hat gesagt…

Such a sweet card. Thank you for joining in our Tilda with Animal challenge at Totally Tilda :) xx

Christine hat gesagt…

Adorable cute Tilda image love the sweet design, lovely colouring fab take on the ANIMAL chall theme.

Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall. hope to see you again soon.

smiles Christine x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates