Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Dienstag, 17. Juni 2014

Magnolia Down Under ~ Pink Pink Pink



Hallo Ihr Lieben, bei den Magnolia Down Under Challenges geht es dieses Mal sehr girly zu, denn unser Thema lautet "Pink, Pink, Pink". Ich habe mir meine Karte die süße Tilda mit Dexter the Dragon ausgesucht und ganz viel pinkes Magnolia Papier. Außerdem habe ich mein pinkes Frantage Embossing Pulver herausgeholt. Mitmachen möchte ich gern bei diesen Challenges:



Hello friends, it's very girly this time over at Magnolia Down Under Challenges, because our new Challenge is "Pink, Pink, Pink". I chosed the cute Tilda with Dexter the Dragon for my card and used a lot of pink Magnolia Papers. I've also used my pink Frantage Embossing Powder. I'd like to enter these Challenges:



Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Animal of the year und Cozy Family Autumn Collection
Coloring: Inktense Pencils
Cardstock: Kraft
Papier/Papers: Magnolia Bon Voyage, Sweet Rainbow und A little Yummy for your Tummy Collection
zusätzlich/others: Edge Distresser, Frantage Shabby Pink Embossing Pulver, Stampin'Up Fähnchen Stanzer, Satin Geschenkband und Brad

8 lovely Comments; Thank you so much!:

Nicolchen hat gesagt…

Absolut süß ist Deine Karte geworden :0)))

Dankeschön für´s mitmachen bei Magnolia Mania ;0)

Liebe Grüße
Nicole

Cat's sCrap hat gesagt…

What a magnificent and adorable card ! Funny image and beautiful papers and combo of colours. Simple and clean as I like !

Thanks for joining us at Charisma Cardz Today !

Hugs from France.
Catherine.

Véronique hat gesagt…

So cute ♥

michele hat gesagt…

Fantastic take on the sketch this week Tanja! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity hugs x

Wendy L hat gesagt…

Fab card, thanks for joining us at Charisma. xxxx

Marina hat gesagt…

Ein tolles Kärtchen in schönen kräftigen Farben hast Du gezaubert!
Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Magnolia Mania.

Liebe Grüße
Marina

Guylaine hat gesagt…

very beautiful card, nice interpretation of the sketch
thanks for palying with us on Craft 4 Eternity

NGCARDS hat gesagt…

This is a beautiful card! Thanks for playing at Charisma! xxx

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates