Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 26. April 2014

Stempeleinmaleins Challenge ~ A little Flower for you


Hallo Ihr Lieben, heute startet die neue Challenge beim Stempeleinmaleins. Die Option ist Frühling und ich habe mir für meine Karte das neue Magnolia Kit vorgenommen und die Tilda, die Swirls und die Herzen verwendet. Außerdem habe ich mal wieder meine Nähmaschine vorgeholt.Zu gewinnen gibt es dieses Mal einen Gutschein von LeLo Design (da habe ich den schönen Text für meine Karte her...) Ich möchte gern bei diesen Challenges mitmachen:

Hello dear ones, today starts our new Challenge at Stempeleinmaleins. The optional extra is spring and I used the Tilda, the swirls and hearts from the latest Magnolia Kit and my sewing machine for my card. The Text is from LeLo Design. I'd like to enter my card to these Challenges:






Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Animal of the year Collection, Text/LeLo Design
Coloring: Distress Ink
Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Haare/Hair ~ Scattered Straw, Brushed Corduroy
Kleidung/Clothes ~ Weathered Wood, Peacok Feathers, Pumice Stone, Walnut Stain
Blume/Flower ~ Spun Sugar, Peeled Paint
Cardstock: Kraft
Papier/Papers: Basic Grey "Pheobe"
zusätzlich/others: Magnolia Flowers, Brads, Ovalschneideschablone von Creative Memories, Nähmaschine, Kreisstanzer und Edge Distresser

6 lovely Comments; Thank you so much!:

Michele Cunningham hat gesagt…

This card is too cute!!! love the colors you chose. So cheerful. Thanks for sharing with us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

Jenny hat gesagt…

Deine Karte ist zauberhaft. Tolle Farben und eine tolle Gestaltung.
Danke für deine Teilnahme bei Fairy tale Challenge. LG Jenny

Neline hat gesagt…

What a beautiful card Tanja!
Thanks for joining us at TFMC.
Good luck!
Neline

Anne hat gesagt…

Beautiful image and such great colors. Love the hearts. :)

Hugs, Anne.

Sonny hat gesagt…

Traumhafte Karte!
Vielen lieben Dank für die Teilnahme bei der aktuellen Fairy Tale Challenge!
Liebe Grüße und einen schönen Tanz in den Mai
wünscht Sonny

Rosie hat gesagt…

This is fabulous! Love the colors! Thank you for playing along in our challenge at www.7kidscollegefund.com. Hugs, Rosie

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates