Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 16. November 2013

Stempeleinmaleins ~ Box mit zwei Klebepunkten


Hallo Ihr Lieben, der Samstag ist da, ich tummele mich gerade auf der neuen Berliner Bastelmesse und beim Stempeleinmaleins hat unsere liebe Nadine heute eine süße kleine Box für Euch. Die geht wirklich schnell und ist ein schönes Mitbringsel. Ich möchte mit meiner Box gern bei der Creative Card Crew "Pearls" und bei Moving along with the Times "Furry Friends" mitmachen.

Hello friends, it's saturday, I'm at the new Crafting Fair in Berlin and over at Stempeleinmaleins our dear Nadine is showing a cute little box. This is really easy to make and a cute giveaway. I'd like to participate at Creative Card Crew "Pearls" and at Moving along with the Times "Furry Friends" with my box.






Supplies:
Stempel/Stamps: Fizzy Moon und Magnolia So Jolly Collection (Text)
Coloring: Distress Ink
(Frayed Burlap, Antique Linen, Fired Brick)
Cardstock: Savanne und Grünbraun
Papier/Papers: Magnolia Sweet Christmas Collection
zusätzlich/others: Rico Ilex Stanzer, Kreis- und Ovalstanzer, EK Success Victorian Corner Punch, Schrumpffolie, Organzaband, Juteband und Halbperle

5 lovely Comments; Thank you so much!:

Hazel hat gesagt…

A beautiful gift box with a cute little Furry Friend image - thank you for joining us at MAWTT this week. Hazel x

Sheena Fitzpatrick hat gesagt…

Such a gorgeous gift box, I love all your cute little details!

Thank you for joining the challenge with the Creative Card Crew!

Sheena
xxx

Irene Watson hat gesagt…

a really adorable box-I love it! the image is so cute too! thank you for playing in the Creative card Crew pearl challenge! Irene xx

Crafters Guild Sisters hat gesagt…

EEEEK!! This is sooooo cute!!! I love love love this box you've made!

Thanks for playing along in our pearly challenge at Creative Card Crew!
~ Crystal (DT)

Carola hat gesagt…

Liebe Tanja

Das ist eine tolle Box. Das süsse Stempelmotiv passt gut dazu, ebenso das schöne weihnachtliche Designpapier.

Liebe Grüsse
Carola

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates