Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 6. Juli 2013

Stempeleinmaleins ~ Triple Tier Slider Card


Hallo Ihr Lieben, es ist wieder Zeit für's Stempeleinmaleins und heute zeigt die liebe Susanne eine ungewöhnliche Kartenart. Ich habe für meine Karte das neue Magnolia Club Kit verwendet und so ist meine Karte sehr sommerlich ... Ich möchte mit meiner Karte gern bei diesen Challenges mitmachen:



Hello friends, it's time again for a new issue of Stempeleinmaleins and our dear Susanne shows today a different kind of card. I used the new Magnolia Club Kit, so it's summer on  my card ... I'd like to enter my card at these Challenges:









Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Sea Breeze und Chasing Butterflies Collection
Coloring: Distress Ink
Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Tilda Haare/Hair ~ Scattered Straw, Brushed Corduroy, Walnut Stain
Edwin Haare/Hair ~ Antique Linen, Vintage Photo
TKleidung/Clothes ~ Chipped Sapphire
Fisch/Fish ~ Dried Marigold, Rusty Hinge
Cardstock: Kraft
Papier/Papers: Magnolia Sweet Rainbow Collection
zusätzlich/others:  Tab Stanzer, Wellpappe,  Crackle Paint, Leinenfaden, Holzperlen und Sakura Glitter Gel Pen

5 lovely Comments; Thank you so much!:

Nicolchen hat gesagt…

Total klasse schaut Deine Slider Card aus :0)))

Dankeschön für´s mitmachen bei Magnolia Mania ;0)

Liebe Grüße
Nicole

Alyce hat gesagt…

this is so cute!!! love the designs and beautiful colorus :)

ScrappyAndrea hat gesagt…

Super süß!
Danke für deine Teilnahme bei magnolia mania!
Lg andrea

mae hat gesagt…

Hi Tanja, this is such a cute summer card! Thanks for joining us at Stamp and Create with Magnolia!.
hugs,
Mae

Lacey Stephens hat gesagt…

Gorgeous card. Your coloring is lovely and it's a great take on the "Let's Get Wet" Challenge. Thanks for playing along with the Stamp and Create with Magnolia challenge. We will have another fun one tomorrow and hope you will play along again soon!
~Lacey
www.stampandcreate.com
Stamp and Create with Magnolia Challenges

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates