Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 25. Mai 2013

Magnolia Down Under ~ make your own flowers


Hallo Ihr Lieben, nach der sommerlich-bunten Karte heute mittag habe ich jetzt eine Weihnachtskarte für Euch. Bei der Magnolia Down Under Challenge möchten wir in dieser Woche selbstgemachte Blumen sehen und ich habe einen Weihnachtsstern gemacht ... Außerdem habe ich endlich eine Schneidedatei ausprobiert, die ich vor einiger Zeit gekauft habe, Weihnachtskugeln zum Hinstellen. Ich möchte gern bei diesen Challenges mitmachen:
 
 
Hello friends, after showing a summer bright card earlier today I have a Christmas Card to show. Over at Magnolia Down Under Challenge we'd like to see selfmade Flowers and I made a Poinsettia ... And I tried a cutting file for the first time, which I bought some time ago, Christmas Baubles. I enter my card to these Challenges:






Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Sweet Christmas Dreams und So Jolly Collection
Coloring: Distress Ink
Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Haare/Hair ~ Scattered Straw, Brushed Corduroy, Walnut Stain
Kleidung/Clothes ~ Fired Brick, Antique Linen
Geschenk/Present ~ Frayed Burlap, Fired Brick, Walnut Stain
Cardstock: Savanne, Chili, Gold und Grünbraun
Papier/Papers: Magnolia Sweet Christmas Dreams Collection
zusätzlich/others: Kartenvorlage/Cards etc. Shop, Magnolia DooHickeys Poinsettia, Taftband Chili, Leinenfaden, Kulricke Label 2Perlenbrad und Sakura Glitter Gel Pen
 

9 lovely Comments; Thank you so much!:

Melanie hat gesagt…

Eine superschöne Karte! Die Weihnachtskugeln sind echt klasse...

Liebe Grüße,
Melanie

Céline hat gesagt…

so gorgeous, love the shape, great design
thanks for playing with us at tilda's town
hugs
céline

Brigitte hat gesagt…

So beautiful!!! Love the unusual shape, so original!!! Your Tilda is awesome in front of those gorgeous papers. Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Aoutienne hat gesagt…

Hallo Tanja,

Deine Weihnachtskarte in Christbaumkugel-Form gefällt mir wahnsinnig gut! Eine tolle Idee! Die Gestaltung mit den wunderschönen Papieren und der niedlichen Tilda passt super zur Form.

Herzlichen Dank für Deine Teilnahme an der CAOTY Challenge!

Liebe Grüsse
Anja

Susi hat gesagt…

Hey Tanja,

ich habe deine Karte schon auf dem MDUC Blog gesehen und war total begeistert! Die Form ist super schön und so richtig festlich. Außerdem hast du das Motiv wieder so wunderschön koloriert und das Papier toll ausgewählt.
Ich freue mich, dass du mit deiner Karte an unserer CAOTY Challenge teilgenommen hast. Wir hoffen, dich auch bei der nächsten Challenge wieder dabei zu haben =)
Liebe Grüße
Susi

michele hat gesagt…

Gorgeous card! thanks for joining us at Crafts 4 eternity this week hugs x

Tina Makuc hat gesagt…

This is gorgeous Tanja!
Love the shape and papers.. And your colouring is just amazing..
Thanks for joining us in this weeek's Tilda's Town challenge..
Hugs, Tina

Crafty Kitten hat gesagt…

What a lovely idea, such a different shape. Thanks for sharing it with us at Totally Tilda this time.
hugs
Dawn xx

Jenny hat gesagt…

Oh my what a great idea. So pretty. Thanks so much for joining us at Totally Tilda. Jen xxx

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates