Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 9. Juni 2012

Magnolia Down Under Challenge ~ Winter


 Hier bin ich noch mal... dieses Mal mit meiner Karte für die neue Magnolia Down Under Challenge. Unser Thema lautet in dieser Woche Winter. Der Sketch ist von Stamp with fun, beim Allsorts Challenge Blog geht es um Ice Colors und bei den PaperPlay Challenges soll es Kraft Cardstock sein (eine meiner leichtesten Übungen *lach*).

It's me again, this time with my card for the new Magnolia Down Under Challenge. Our theme this week is Winter. The Sketch is found at Stamp with fun, the theme at Allsorts Challenge Blog is Ice Colors and they like to see Kraft Cardstock at PaperPlay Challenges (no problem for me *sigh*).




Supplies:
Coloring: Distress Ink
Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Haare/Hair ~ Scattered Straw, Walnut Stain
Kleidung/Clothes ~ Iced Spruce, Antique Linen, Spun Sugar, Pumice Stone
Cardstock: Savanne
Papier/Papers: Fancy Pants Design "Winterland"
zusätzlich/others: Kreisstanzer, Martha Stewart Snowflake Punch, Strasssteine und Sakura Glitter Gel Pen

5 lovely Comments; Thank you so much!:

Carola hat gesagt…

Liebe Tanja

Deine Winterkarte nach dem schönen Sketch gefällt mir sehr gut. Das schöne Motiv hast Du klasse coloriert und die ganze Gestaltung mit gestanzten Schneeflocken, Glitzersteinchen, Design Papier etc. finde ich sehr schön. Besonders gut gefallen mir auch die eher zarten Farben.

Schönen Sonntag und liebe Grüsse
Carola

Andrea hat gesagt…

Eine tolle Karte ist das geworden. Schönes Motiv - toll coloriert. Danke, daß Du bei Stamp with Fun mitgemacht hast.
Ganz liebe Grüße
Andrea-Emmi41

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Nadja hat gesagt…

Eine wunderschöne Karte. Danke für die Teilnahme bei Stamp with fun.
Lieber Gruß, Nadja

Nicola hat gesagt…

What a stunning card Tanja with such incredible detail and a beautifully coloured Tilda, I love all the sparkle and the soft colours!
Hugs Nicola xxx

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates