Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Dienstag, 1. Mai 2012

Crafting Life's Pieces ~ Just for you

Hallo Ihr Lieben, ein neuer Monat bedeutet einen tollen neuen Sketch bei Crafting Life's Pieces ... Ich habe meine Karte mit der süßen Tilda in Key Largo gemacht. Bei den sommerlichen Temperaturen draußen war mir nach einer Sommerkarte :) Ich möchte mit meiner Karte bei diesen Challenges mitmachen:




Hello dear friends, a new month means a new sketch at Crafting Life's Pieces ... I made my card using the cute Tilda in Key Largo. Because of the summer temperatures outside I was in the mood to make a Summer Card :) I'd like to enter my card to these Challenges:



Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Summer Memories Collection, Bottlecap/Whimsy Stamps
Coloring: Distress Ink
Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Haare/Hair ~ Scattered Straw, Walnut Stain
Kleidung/Clothes ~ Victorian Velvet
Muschel und Wasser/Shell and Water ~ Tea Dye, Tumbled Glass
Cardstock: Savanne
Papier/Papers: Imaginisce
zusätzlich/others: Bottle Cap Die, Flag Die/Whimsy Stamps, Elegant Scroll Die/Memory Box, Nähmaschine, Edge Distresser, Nadel, Leinenfaden und Sakura Glitter Gel Pen

12 lovely Comments; Thank you so much!:

debby4000 hat gesagt…

Awww this is so cute Tanja.
luv
Debby

Françoise hat gesagt…

elle est très belle cette petite carte bravo Tanja
Bisous

Chrissy hat gesagt…

Gorgeous card Tanja...love the image, she is so lovely, fabulous colouring...

Thanks for joining in with our stitching theme at ‘Totally Tilda’

Luv CHRISSYxx {Guest Designer}

Elise hat gesagt…

Hi Tanja!

This is such a beautiful card and you've coloured this darling Tilda so FABULOUSLY!!! Love the gorgeous color combo you've used too!!! :)

Hugs,
Elise

Cor* hat gesagt…

Oh this little Tilda is KAYOOT!!! I adore all your papers! Great flag use with twine!!! YAY!!

shamraiz hat gesagt…

Such an adorable card and also tilda always makes me happy ! love the image and colours.. your colouring is fab!
kee[ it up,
Regards,
>>>>>>sam<<<<<<


Membership Cards
Plastic VIP Cards
scratch card

Liz's creative corner hat gesagt…

Aw Tanja this is so cute, love this Tilda not seen her before, lovely summer feel to it too, the weather here is freezing and it's supposed to be nearly summer!

thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

Christine hat gesagt…

Gorgeous sweet Tilda creation lovely take on the stitching chall theme.

Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall this wk.

smiles Christine x

Susie Sugar hat gesagt…

Excellent very pretty card
Thanks for joining us @ The Totally Tilda challenge
Hugs Susie Sugar xx

Distressed Miss hat gesagt…

Beautiful design really pretty.
Thanks so much for coming to play at Totally Tilda.
Big Hugs
Clare
xx

Vivi Casale hat gesagt…

absolutely gorgoeus card!!
Thank you so much for joining us at MSL!
xx

Lori hat gesagt…

Such an adorable card, Tanja!!! I hope you are having a wonderful week :D
Love and hugs,
Lori

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates