Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 14. April 2012

Magnolia Down Under Challenge ~ Banners & Flags


Hallo Ihr Lieben, in dieser Woche haben wir wieder ein tolles Thema bei Magnolia Down Under ... Banners & Flags. Ich habe meine Karte mit 5 Stempeln aus dem neuen Stamp Club Kit gemacht. Der Edwin ist so süß mit seinem Seestern ... der Sketch ist von Simply Magnolia, bei Delightful Challenges lautet das Thema "Stiching" und bei 7Kids College Fund "Die Cuts/Punches".

Hello friends, we have a great a new Challenge at Magnolia Down Under today ... Banners & Flags. I made my card using 5 Stamps from the new Stamp Club Kit. Edwin looks so cute with his Star fish ... the Sketch is found at Simply Magnolia, the theme at Delightful Challenges is "Stiching" and at 7Kids College Fund "Die Cuts/Punches".





Die Muscheln habe ich mit Diamond Gloss überzogen, leider sieht man das auf den Fotos nicht richtig.

I've covered the Shells with Diamond Gloss, it's difficult to see on the pictures.




Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Summer Memories Collection

Coloring: Distress Ink

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Brushed Corduroy, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Fired Brick, Faded Jeans, Pumice Stone

Hintergrund/Background ~ Wild Honey, Old Paper, Tumbled Glass, Chipped Sapphire

Cardstock: Savanne

Papier/Papers: Kaisercraft "Seaside"

zusätzlich/others: EK Success Border Punch, Nähmaschine, Diamond Gloss und Sakura Glitter Gel Pen


7 lovely Comments; Thank you so much!:

Françoise hat gesagt…

elle est très belle cette petite carte j'adore bravo Tanja
Bisous

Lambi hat gesagt…

Wow, this card makes me think about summer and sun. Lovely Edwin card! Hugs

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Manon hat gesagt…

Absolutely lovely!!!

happyscrapper hat gesagt…

You rocked girl. This is fabulous. thanks for joining us this week at Delightful Sketches, and hope to see you back next week.
Hugz,
Christine Dt ar Delightful Sketches

Lins hat gesagt…

Hi Tanja,

what a gorgeous card you've made. Perfect coloring as ever and you've used the sketch just perfectly.

Thanks for joining in the fun at simply magnolia!

Hugs,

Lins

Sheri hat gesagt…

The Diamond Gloss really sets this cutie off! So beautifully done! Thank you so much for joining us at 7 Kids! :)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates