Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 31. März 2012

Stempeleinmaleins Challenge #27

Hallo Ihr Lieben, wir haben den letzten Samstag im März, das heißt, es ist Zeit für eine neue Challenge beim Stempeleinmaleins. Der Sketch, um den es dieses Mal geht, ist von unserer lieben Kathrin, die Option ist Ostern und zu gewinnen gibt es natürlich auch wieder was tolles ...

Hello friends, it's the last saturday in march, so we have a new challenge at Stempeleinmaleins. The Sketch this month is made by our dear Kathrin, the optional extra is Easter and of course we have a great prize to grab ...


Ich habe mir für meine Karte die süße Tilda mit dem Lämmchen ausgesucht und möchte auch bei Moving along with the times "cute & cuddly", Delightful Challenges "Easter", The Pixie Cottage "cuddly critters" und Top Tip Tuesday "Easter and/or Animal" mitmachen.

I chosed the cute Tilda with Lamb for my card and like to enter this at Moving along with the times "cute & cuddly", Delightful Challenges "Easter", The Pixie Cottage "cuddly critters" and Top Tip Tuesday "Easter and/or Animal".




Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Hoppy Easter und Butterfly Dreams Collection

Coloring: Distress Ink

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Brushed Corduroy

Kleidung/Clothes ~ Bundled Sage, Walnut Stain, Pumice Stone

Lamm/Lamb ~ Old Paper, Pumice Stone, Spun Sugar

Cardstock: Savanne

Papier/Papers: Prima "Jack'n Jill"

zusätzlich/others: Quickutz/Lifestyle Crafts "Antique Doily" Nähmaschine, Kreisstanzer, Perlenbrad und Perlenstrang


7 lovely Comments; Thank you so much!:

Lisa M hat gesagt…

Ohhhh, what a truly precious image and I really like that you chose the soft and subtle colors. :)

Thank you so much for joining in our challenge at Top Tip Tuesday!
Hugs,
Lisa xx

Sue hat gesagt…

Aww what a cute image!! and you've coloured her So beautifully! I love the gorgeous papers and flower!
Thanks for joining us at MAWTT and Good Luck in the Challenge!
Hope you have a lovely weekend!
Hugs Sue xx

Riet hat gesagt…

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Françoise hat gesagt…

elle est magnifique bravo
Bisous

Shell Shearer Swinscoe hat gesagt…

Real cute card, fab layout & your colouring is great!

Thank you for sharing with us at Delightful Challenges & MAWTT this week, good luck!
Hugs Shell xx

~♥~The Navy Wife~♥~ hat gesagt…

Wow great take on the LO and I love your card. Tilda and the little lamb is so sweet! Thank you for playing with us at Moving Along With The Times :)

Lisa Jane hat gesagt…

Wonderful card
Thanks for joining us at MAWTT this for our Cute and Cuddly challenge
Lisa x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates