Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 28. Januar 2012

Stempeleinmaleins Challenge #25

LinkHallo Ihr Lieben, leider war es diese Woche sehr ruhig hier ... Aber heute haben wir eine neue Challenge beim Stempeleinmaleins, der Sketch ist dieses Mal von mir und die Option lautet Herzen. Ich brauchte dringend noch eine weitere Babykarte ... es kann jeden Tag so weit sein ;) Ich habe mir den süßen Mond aus der neuen Kollektion ausgesucht und eine ganz einfache Karte gemacht. Clean & Simple ist das Thema bei Crafts 4 Eternity, bei der Saturday Challenge "Ribbons" und bei der Simon says Stamp Challenge "geht alles".

Hello friends, it was really quiet here this week, but today starts a new challenge at Stempeleinmaleins. This time the Sketch is made by me and the optional extra is "Hearts". I really needed another Baby Card, the Daughter of my friend could be here each day now ;) I used the Sweet Moon from the new Collection and made a simply card. Clean & Simple is the theme at Crafts 4 Eternity, at Saturday Challenge "Ribbons" and anything goes at Simon says Stamp Challenge.





Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Sweet Crazy Love Collection

Coloring: Distress Ink

(Wild Honey, Broken China)

Cardstock: Savanne und Espresso

Papier/Papers: Simple Stories "Baby Steps"

zusätzlich/others: Kreisschneideschablone von Creative Memories, Saumband Savanne und Quickutz Photo Corner

Und zu gewinnen gibt es auch wieder etwas Tolles:

There is a great price to grab:

7 lovely Comments; Thank you so much!:

Jane (Carroll's Creations) hat gesagt…

Thanks for joining our "Ribbons" challenge this week on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE :)

Hugs Jane x

CraftyC hat gesagt…

A beautiful card Tanja, love the yellow moon!
Clairexx

pinky hat gesagt…

I love your beautiful card. Thanks for joining us at C4E this week.
Pinky

downrightcrafty hat gesagt…

a gorgeous creation and lovely use of the ribbon, thank you so much for sharing your lovely work with us at the Secret Crafter Saturday Challenge
Hugs Kate xx
ps I have candy if you are interested :)

Joy hat gesagt…

Super sweet and adorable card, great for a baby card...thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

Andie's Space hat gesagt…

Hi Tanja,
What a gorgeous card. The man in the moon looks lovely. Thanks for joining us at Secret Crafter's Saturday Challenge this week.
Hugs,
Andie xx

michele hat gesagt…

Fabulous! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates