Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 3. Dezember 2011

Snowflake Tilda

Hallo Ihr Lieben, ich möchte Euch gern eine Schneeflocken-Karte zeigen, die ich nach dem Sketch von Hanna and friends gemacht habe. Sie passt außerdem zur Challenge bei Totally Paper Crafts "Let it snow" und Just Magnolia "Anything goes, option Sparkle".

Hello dear friends, I'd like to show a Snowflake Card I made following the Sketch at Hanna and friends. It's fitting also for the Challenge at Totally Paper Crafts "Let it snow" and Just Magnolia "Anything goes, option Sparkle".




Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Special Winter Tilda

Coloring: Distress Ink Refiller

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Frayed Burlap, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Weathered Wood, Gathered Twigs, Antique Linen

Cardstock: Savanne

Papier/Papers: Papercraft Scandinavia

zusätzlich/others: Edge Distresser, Nähmaschine, Martha Stewart Snowflake Punches, Quickutz Large Photo Corner und Stickles





11 lovely Comments; Thank you so much!:

Becky hat gesagt…

deine karte ist traumhaft! woher ist denn diese special tilda?

alles liebe, becky

Carola hat gesagt…

Liebe Tanja

Deine Karte gefällt mir sehr gut. Das Motiv hast Du wunderschön coloriert und von der Gestaltung und den Farben her passt alles sehr schön zusammen. Ganz besonders gut gefällt mir auch, dass es an den richtigen Stellen so schön glitzert.

Schönes Wochenende und liebe Grüsse
Carola

Nette hat gesagt…

Super süße tilda und tolle Karte. Die tilda kenn ich ja noch gar nicht. Ist das wieder eine tilda die es nur n einem Shop gibt? Wenn ja wo denn?

Lg nette

Linda hat gesagt…

Tilda looks lovely in blue and brown combo. Those snowflakes ae so pretty. Thanks for joining us at Digi Doodle Shop Best Challenges this week. **Linda

Jacque hat gesagt…

Tanja, this is so cute...The blues and browns are so stunning! That image is just so cute and you have colored her so beautifully! Thank you so much for joining us at Just Magnolia and hÄnglar & stÄnglar Challenge and we hope you will come back each week. I hope all is well with you and your family! Have a great week...Big hugs..Jacque

Vanni hat gesagt…

Was für eine bezasubernde Karte. Die Farben gefallen mir sehr gut und die Tilda ist so süß!

Viele Dank fürs mitmachen bei Hanna and Friends.
Liebe Grüße,
vanni

Kali hat gesagt…

oh die ist ja megasüß, wo gibt es denn diese Tilda?

Kiki hat gesagt…

Wow, die ist wunderschön geworden. Ich mag die Farbkombi blau-braun für Winterkarten total gerne.

LG, Kiki

PS: Vielen Dank übrigens auch für's Mitmachen bei Hanna & Friends.

Mandy hat gesagt…

Beautiful card Tanja, omg is she cute :)
I have emailed you hunny
hugs Mandy xx

Annette hat gesagt…

This is absolutely amazing! I love the stitching and your colouring.
Thanks for joining us at Hanna & Friends this week!
Hugs Annette

Lim hat gesagt…

Your card is gorgeous. Beautiful color combination and details. Could you please let me know where I can buy this special Tilda?
Thanks!

Hugs,
LIM

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates