Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 15. Oktober 2011

Magnolia Down Under Sketch Challenge

Hallo Ihr Lieben, hier bin ich wieder, dieses Mal mit meiner Karte für die neue Magnolia Down Under Challenge. Wir haben in dieser Woche einen ganz tollen Sketch und ich habe mir das schöne neue Weihnachtsmotiv aus der Sweet Christmas Dreams Collection ausgesucht. Das gibt mir so ein gemütliches Gefühl, so wie Weihnachten sein sollte ... Mit meiner Karte möchte ich gern bei den Challenges bei Just Magnolia und Truly Scrumptious "Distressing" und Cute Card Thursday "Tree-mendous" mitmachen ...

Hello my dear friends, it's me again, this time with my card for the new Magnolia Down Under Challenge. This week we have a great Sketch and I chosed the lovely new Christmas image from the Sweet Christmas Dreams Collection. This gives me a warm feeling, just like Christmas should be ... I'd like to enter my card also to the Challenges at Just Magnolia and Truly Scrumptious "Distressing" and Cute Card Thursday "Tree-mendous"...






Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Sweet Christmas Dreams Collection, Text/Cats Life Press

Coloring: Distress Ink Refiller

(Antique Linen, Walnut Stain, Frayed Burlap, Brushed Corduroy, Wild Honey, Broken China, Pumice Stone, Aged Mahagony, Forest Moss)

Cardstock: Espresso und Wellpappe

Papier/Papers: Magnolia So Jolly und Vintage Christmas Collection

zusätzlich/others: Magnolia DooHickeys Star Tag, Edge Distresser, Spitze, Martha Stewart Border Punch, Goldkordel und Sakura Glitter Gel Pen





7 lovely Comments; Thank you so much!:

Christina C. hat gesagt…

Wow, Tanja, dass Weihnachts motiv ist total zauberhaft....wunderschoen coloriert und gestaltet!!!!!!

Kleine85 hat gesagt…

Guten Morgen Tanja, oh wow, deine Karte ist so wunderschön geworden, ganz ganz toll. Das Motiv ist super in Szene gesetzt und wundervoll coloriert.

Hab einen schönen Sonntag.

Liebe Grüße,

Tanja

Heidi hat gesagt…

Stunning card my friend. Love the motive

Hugs from
Heidi

Angela hat gesagt…

Oh Tanja ist das eine schöne Karte,so wunderschön coloriert und ein zuckersüßes Motiv.Vollkommen perfekt.
Liebe Grüße
Angela

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous, elegant Christmas card Tanya.
luv
Debby

Fleur hat gesagt…

A gorgeous card, fantastic distressing. Thank you so much for entering our challenge at Truly Scrumptious this fortnight, good luck & hope you’ll join us again!
Hugz Fleur xXx

Deb hat gesagt…

Beautiful card!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
have a great day, Debxx

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates