Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 3. August 2011

You're the best

Hallo Ihr Lieben, heute möchte ich Euch noch eine Karte mit einem meiner neuen Stempel zeigen. Die süße Baseball Tilda ist aus der neuen Collection und erinnert mich an einen meiner absoluten Lieblingsfilme "Eine Klasse für sich". Die Karte habe ich nach dem Sketch von der Pink {INK} Sketch Challenge gemacht und sie passt außerdem zu Stamptacular Sunday Challenge "Friends are heaven sent", Truly Scrumptious "Buttons & Bows", Magnolia Mania "Knöpfe" und Cooking it up with Katie "Something Old (Papier), Something new (Stempel) and favorite technique (nähen)".

Hello dear friends, today I'd like to show a card with another one of my newest stamps. The cute Baseball Tilda reminds me of one of my favorite movies "A league of their own". I made my card following the Sketch at Pink {INK} Sketch Challenge and it fits also the Stamptacular Sunday Challenge "Friends are heaven sent", Truly Scrumptious "Buttons & Bows", Magnolia Mania "Buttons" and Cooking it up with Katie "Something Old (Papers), Something new (Stamps) and favorite technique (sewing)".






Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia The Winner takes it all Collection, Tickets und Stern/Whimsy Stamps

Coloring: Distress Ink Refiller

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Aged Mahagony, Frayed Burlap, Antique Linen

Cardstock: Savanne und Espresso

Papier/Papers: Magnolia Bon Voyage Collection

zusätzlich/others: Martha Stewart Border Punch, Nähmaschine, Knöpfe, Stamp Die/Whimsy Stamps, Divine Twine und Edge Distresser





13 lovely Comments; Thank you so much!:

PokSa hat gesagt…

Die neue Kollektion hat mir zu Beginn wirklich nicht gefallen. Wenn ich aber all Deine schönen Werke damit sehe ... könnt ich es mir wirklich noch anders überlegen. ;)
Eine wunderschöne, amerikanische Karte. Tolle Details.
lg Sandra

Jutka tworzy hat gesagt…

piękna kartka i świetna pieczątka

Wendy hat gesagt…

Love the card fabby image so cute , thank you for joining us this week for our challenge buttons and bows at truly scrumptious

Wendy DT TS

Kellie hat gesagt…

This is just too cute Tanja! Thank you for joining us at Pink Ink this fortnight :)

debby4000 hat gesagt…

Love your beautiful, adorable card Tanja.
luv
Debby

Céline hat gesagt…

gorgeous card, i adore your colouring
thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
hugs
céline SSC DT

Sabine hat gesagt…

Eine supersüße Karte! Diese Tilda kannte ich noch gar nicht :-)

Vielen lieben Dank fürs Mitmachen bei Magnolia Mania!

Liebe Grüße
Sabine

Katie hat gesagt…

Fabulous card, love the vintage feel.
Thanks for Cooking It Up With Katie

MauMau88 hat gesagt…

Ach wie schön ist die denn geworden?!
Sehr toll!

Danke für deine Teilnahme bei Magnolia Mania Challenge!

Gry hat gesagt…

Wonderful card! Love the perfect harmony between the colours you have used, and Tilda is so cute:-)

Thank you for joining SSC in our "friends are heaven sent" challenge!
Hugs Gry!

Hazel hat gesagt…

Gutentaag Tanja (apologies if my Hello is spelt incorrectly) - I love your card and that new Tilda image is just fabulous. I look forward to seeing your next creation. Hazel x

Anja's KortKreasjoner hat gesagt…

Such a gorgeous card. Thank you so much for joining in on our theme this week over at Truly Scrumptious.
Hugs, Anja

Carolina hat gesagt…

Very lovely and cute card. Thank you for cooking it up with Katie this week

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates