Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 11. Juni 2011

Stempeleinmaleins ~ Karte am Stiel ...

Hallo Ihr Lieben, endlich ist das Wochenende da und natürlich eine neue Ausgabe beim Stempeleinmaleins. Heute haben wir eine witzige Kartenform für Euch ... eine Karte am Stiel ;) Die wäre doch auch perfekt als Einladung zur Sommerparty, oder? Bei mir gibt es Birnen- und Erdbeereis ... Ich möchte damit gern bei A Spoon full of Sugar "here comes the summer", Pixie Cottage "shaped card", Simon says Challenge "let's get fruity" und Sweet Stampin' "glorious food" mitmachen ...

Hello dear friends, finally the weekend is here and of course we have a new issue at Stempeleinmaleins. Today we have funny shaped card for you ... a Popsicle card ;) This will be perfect for a invitation to summer party I think. Mine are Pear and Strawberry Icecream ... I'd like to enter these cards at A Spoon full of Sugar "here comes the summer", Pixie Cottage "shaped card", Simon says Challenge "let's get fruity" and Sweet Stampin' "glorious food" ...





Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Lazy Summer Days und Yummy Tummy Collection

Cardstock: weiß, Moosgrün, Savanne und Chili

zusätzlich/others: Kreis- und Wellenkreisstanzer, Eckenrunder, Eisstiele und Geschenkband

8 lovely Comments; Thank you so much!:

Sadilla hat gesagt…

they're so sweet!!! =) very original idea!
thanks for playing at THE PIXIE COTTAGE
hugs
sadia

Riet hat gesagt…

So gorgeous Tanja.

Hugs Riet.xx

Katie hat gesagt…

Wonderful shaped cards!
Thanks for playing in The Pixie Cottage this week :)

Davi hat gesagt…

Very fun shaped cards!! Great job on them. Thanks for sharing them with us at The Pixie Cottage this week.

Mandy hat gesagt…

Tanja these are gorgeous hun, fab design, soooooo cute :)
Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our "let's get fruity challenge
hugs Mandy xx

Karen Howard hat gesagt…

Wow, this is gorgeous! Thanks for playing along with us at The Pixie Cottage! Hope to see you again next week! Hugs, Karen

Abi hat gesagt…

Hi Tanja, These are great, what an adorable invite for a summer party!! Thanks so much for playing along with our Sweet Stampin challenge x

Zoe hat gesagt…

Tanya, these are so gorgeous, such a simple idea but really really lovely, thanks for joining in at Sweet Stampin this week, hugs x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates