Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 11. April 2011

Stamps + Fun = Creativity ~ Mini-Osterkörbchen

Hallo Ihr Lieben, es ist Montag und somit wieder Zeit für eine neue Challenge bei Stamps & Fun = Creativity, wo ich in diesem Monat Gast-Designerin bin. In dieser Woche lautet unser Thema "Ostern" und ich habe eine Mini-Ausgabe meines Osterkörbchens gemacht. Mein Cardstock war dieses Mal nur 12cm x 12cm, so dass ich zum Dekorieren auf meine Magnolia Mini Stempel zurückgegriffen habe. Die beiden Ostereier passen perfekt von der Größe und zum Inhalt des Körbchens ;) Auf der Rückseite habe ich nur einen kleinen Ostergruß angebracht. Ostern ist außerdem das Thema bei Babsi's Kartenshop und der Sarah Hurley Challenge und beim Allsorts Challenge Blog lautet die Herausforderung "alles nur nicht quadratisch".

Hello my dear friends, it's monday again and time for a new Challenge at Stamps & Fun = Creativity, where I'm the guest designer this month. Our theme this week is "Easter" and I made a mini Easter Basket. My cardstock base was 12cm x 12cm this time, so I used the Magnolia Mini Stamps to decorate. The Easter eggs fits perfect in size and for the content of the basket ;) I putted a littel Easter greeting on the back. Easter is also the challenge at Babsi's Kartenshop and the Sarah Hurley Challenge and the theme at Allsorts Challenge Blog is "anything but square".





Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Mini World Collection, Text/Spring Kit 2011

Coloring: Distress Ink Refiller

(Spun Sugar, Stormy Sky, Scattered Straw, Frayed Burlap)

Cardstock: Elfenbein und Savanne

zusätzlich/others: Kreisstanzer, Bordürenstanzer Stampin'Up und Stampin'Write Marker Schokobraun

8 lovely Comments; Thank you so much!:

Bastelfrosch hat gesagt…

Ach das Körbchen ist ja wunderschön geworden.
Vielen Dank für Deine Teilnahme bei der BKSB-Challenge.
LG Annette

Heidi hat gesagt…

This is so great-love the little basket. The egg stamps are so beautiful.

Hugs from
Heidi

Riet hat gesagt…

So gorgeous Tanja.

Hugs Riet.xx

jaine the basement gal. hat gesagt…

What a beautiful Easter basket. Thanks for entering the challenge with Sarah Hurley this week.

Christine hat gesagt…

Really sweet little baskets, they work so well :-)

Fleur hat gesagt…

Gorgeous easter basket, thanks the inspiration, may have a go
Thanks for joining our challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
Hugz Fleur xXx

Debs hat gesagt…

Stunning basket - thanks for the inspiration!
Thanks for sharing it with us at Allsorts this week.
Good luck.
Debs xx

Sarabeth hat gesagt…

i just adore this project-great job :)
thanks for playing along with us at sarah hurley challenges!

sarabeth

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates