Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 4. April 2011

Stamps & Fun = Creativity ~ Gast-Designerin

Hallo Ihr Lieben, im April darf ich bei Stamps & Fun = Creativity Gast Designerin sein! Darüber freue ich mich riesig und heute zeige ich Euch meine erste Gast-Design Karte. Das Thema in dieser Woche ist Geburtstag. Ich habe mit meiner süßen neuen Tilda mit Blumentopf eine Geburtstagskarte gestaltet. Der Sketch ist von Hanna and friends, beim Stamptacular Sunday heißt es "Buttons, Bling and Bloom", bei Just Magnolia "geht alles" mit der Option Knöpfe und bei den Saturday Challenges sollen es Schmetterlinge sein ...

Hello my dears, I've been invited to be guest designer at Stamps & Fun = Creativity for april. I'm really happy about this and today I show you my first guest design card. The theme this week is Birthday. I made a birthday card using my new cute Tilda with Flower Pot. The Sketch is found at Hanna and friends, the theme at Stamptacular Sunday is "Buttons, Bling and Bloom", "anything goes" at Just Magnolia with the option to use buttons and for the Saturday Challenges we should use butterflies ...







Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Butterfly Dreams Collection, Text/Catslife Press

Coloring: Distress Ink Refiller

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Antique Linen, Frayed Burlap

Kleidung/Clothes ~ Bundled Sage, Frayed Burlap, Walnut Stain

Blumentopf/Flower Pot ~ Rusty Hinge, Peeled Paint, Victorian Velvet, Scattered Straw (Butterflies)

Cardstock: Savanne

Papier/Papers: Magnolia You are so special und Butterfly Dreams Mini Paper Collection

zusätzlich/others: Magnolia DooHickeys Lovely Fence, Nähmaschine, Kreisstanzer, Eckenabrunder von Creative Memories, Taft Geschenkband Rosé, Knöpfe, Stickgarn und Sakura Glitter Gel Pen


9 lovely Comments; Thank you so much!:

kingfrog hat gesagt…

Влюблена в ваших Тильдочек!

debby4000 hat gesagt…

Oh this is wonderful Tanja and adorable cute Tilda.
luv
Debby

Angela hat gesagt…

What a lovely card, Tanja! Beautiful coloring as always! ;) hugs, Angela

Riet hat gesagt…

What a wonderful card Tanja.

Hugs Riet.xx

Kristin hat gesagt…

Your buttons with the thread are so sweet. And how clever to have your flowers in the actual image. Wonderfully done! Thanks so much for sharing your beautiful creation with us this week at SSC.
Hugs,
Kristin

Christina C. hat gesagt…

Eine fantastische Karte, Tanja...dass motiv ist wunderschoen coloriert.

Jane (Carroll's Creations) hat gesagt…

Gorgeous!

Thanks for joining our "Butterfly" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE :)

Hugs Jane x

stempelmausi hat gesagt…

Hallo Tanja!

Deine Karte ist sowas von klasse! Das Motiv ist sooo süß und du hast es perfekt in Szene gesetzt.


Vielen Dank für's Mitmachen bei Hanna & Friends.

Liebe Grüße
Swantje

Marianne-db hat gesagt…

What a cute card! Tilda is so beautiful, love the colors and the details! Thanks for joining our challenge at stamptacular! Hugs, Marianne.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates