Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Sonntag, 20. Februar 2011

Magnolia Down Under Challenges ~ Distressing

Hallo Ihr Lieben, es ist wieder Zeit für eine neue Challenge bei Magnolia Down Under. In dieser Woche haben wir eins meiner Lieblingsthemen "Distressing". Ich habe mir für meine Karte die süße Piratin ausgesucht und alles in rosa und schwarz gehalten. Der Text ist aus einem Sale-A-Bration Set von Stampin'Up, ich finde die Schrift so schön ... Meine Karte ist nach dem Sketch von Bev für die Wild Orchid Challenges entstanden und passt außerdem zu den Challenges bei der Creative Card Crew "Friendship", Little Red Wagon "Use your Mist" (Glimmer Mist für die Blume), Simon says Challenge "make your own embellishment" (Lollipop Flower) und Truly Scrumptious "Swirls & Pearls".

Hello my friends, it's time again for a new Challenge at Magnolia Down Under. We have one of my favorite themes this week, it's "Distressing". I chosed the cute Pirate Tilda for my card and made it in pink and black. The Sentiment is from a Sale-A-Bration Set from Stampin'Up, I love this font. My card is made following Bev's great sketch for tht Wild Orchid Challenges and fits also the challenges at the Creative Card Crew "Friendship", Little Red Wagon "Use your Mist" (Glimmer Mist for my flower), Simon says Challenge "make your own embellishment" (Lollipop Flower) and Truly Scrumptious "Swirls & Pearls".








Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Fairytale Collection, Sentiment/Stampin'Up

Coloring: Distress Ink Refiller

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Victorian Velvet, Black Soot

Fahne und Schatzkarte/Flag and Treasure Map ~ Black Soot, Walnut Stain, Old Paper

Cardstock: Schwarz

Papier/Papers: Magnolia Lazy Summer Days und So Spooky Collection

zusätzlich/others: Magnolia DooHickeys Leaf & Swirl, Kreisstanzer, Glimmer Mis Pearl, Perlenbrad, Silberfaden, Charm, Heftklammerer und Edge Distresser





8 lovely Comments; Thank you so much!:

Sharon hat gesagt…

Oh Tanja this looks fabulous! I love the way you've used the stripe in both directions :) Your flowers looks gorgeous too!

Sharon x

Chrissy hat gesagt…

Wonderful card. Love the doohickeys dies, really lovely.
Luv CHRISSYxx

Rosanne hat gesagt…

Cute card! Love the misted flower! Thanks for joining us at Little Red Wagon!

Mephisto hat gesagt…

WOW, die Karte ist wieder mal spitze geworden!
Danke fürs mitmachen bei der SimonSaysChallenge.
Domi

Denise @ kc242 hat gesagt…

Hi! What a cute card. Your image is lovely. Thanks so much for joining us this week at the Creative Card Crew
Denise
CCC-DT

Rica hat gesagt…

Gorgeous card Tanja, lovely colours, papers and I love your fantastic distressing, adorable Tilda and your wonderful embellishments.

So glad you could join us at both Truly Scrumptious and the Simon Says Stamp challenge,
hugs
Heather xx

Michele hat gesagt…

Such a gorgeous card Tanja. Love the image you've used and the colours also. Thanks for joining us this week at TS. Hugs Michele x

Dena hat gesagt…

So precious! So good to see the pirates again!!! Great colors too!!!
Thanks for joining in on our sketch challenge this week at Wild Orchid Crafts!
Hugs, Dena

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates