Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 7. Januar 2011

Friday Sketchers #136 ~ Thinking of you

Guten Morgen und happy Friday ;) Bei den Friday Sketchers gibt es Neuigkeiten ... eine gute und eine schlechte ... Aud kann leider ihre DT Arbeit nicht mehr fortsetzen ... wir sind alle sehr traurig, denn sie wird uns sehr fehlen! Aber der Schmerz wird ein bißchen gelindert, denn wir haben ganz tolle Verstärkung bekommen, die liebe Bev wird uns ab heute unterstützen!

Good morning and happy friday ;) We have some news over at Friday Sketchers ... one good and one bad ... Aud had stepped down from her DT work ... we're all really sad, because we will miss her a lot! But, and these are the good news, we've found a great new Member, today is Bev's first friday with us!

Der Sketch in dieser Woche ist von Jacque und ich habe mir für meine Karte noch einen meiner neuen Lili of the Valley Stempel ausgesucht und mein Daisy Bucket Papier aus der Kiste geholt :) Damit passt meine Karte auch zu den Challenges bei Moving along with the times "Ring out the old ring in the new", Cute Card Thursday "Out with the old" und Nightshift Stamping "Tea Time".

The Sketch this week is made by Jacque and I chosed for my card another new Lili of the Valley stamp and my "old" Daisy Bucket Papers :) So my card fits also the Challenges at Moving along with times "Ring out the old ring in the new", Cute Card Thursday "Out with the old" and Nightshift Stamping "Tea Time".





Supplies:

Stempel/Stamps: Lili of the Valley, Text/Stampin'Up

Coloring: Distress Ink Refiller

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Antique Linen, Scattered Straw, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Faded Jeans, Weathered Wood, Brushed Corduroy

Sonstiges/others ~ Old Paper, Pumice Stone

Cardstock: Savanne, Wildleder

Papier/Papers: Daisy Bucket "Garden Gate"

zusätzlich/others: Ovalschneideschablone von Creative Memories, Blumen und Perlen/Magnolia, Kreisstanzer, Häkelbordüre Stanzer, Organzaband und Sakura Glitter Gel Pen





Schaut doch auch noch bei meinen DT Schwestern vorbei...
Please visit also my lovely DT Sisters ...


Und unser Sponsor diese Woche ist ...
Our sponsor this week is ...



10 lovely Comments; Thank you so much!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards hat gesagt…

Beautiful lovley colors and this image is sooo sweet ,love it.
Have a nice weekend,Hugs agnes

debby4000 hat gesagt…

Oh this is so cute, fabulous card.
luv
Debby

Nixe07 hat gesagt…

Ach was ist die goldig!! Ein ganz zauberhaftes Kärtchen ist das wieder geworden, meine Liebe!! Tolle Farbkombi und das Motiv ist zucker :o)
Ganz liebe Grüße
Knuddels
Moni

Hazel (Didos) hat gesagt…

Hi, Ah this is a super card, thanks for joining in with us on MAWTT this week Hazelxoxox

Pami hat gesagt…

Hi Tanja, this is a lovely card, I have this image as well, its so cute isnt it! Thank you so much for sharing at MAWTT this week. Pami x

Lisa hat gesagt…

Hi Tanja, Wow this is a gorgeous card! I love the sweet LOTV image and fab papers.

Lisa x

PS: I am the winner of your ABC Christmas candy but can't get the email link to work. Can you email me at christopherthompson622@btinternet.com so I can reply with my address details please :-) x

Christina C. hat gesagt…

Dein Kaertchen ist Zuckersuess und soooooooo zauberhaft!!!!!!!!!!
Wirklich einmalig!!!!!

Janneke hat gesagt…

What a great card Tanja, love the stamp. It is so cute ...
Have a great weekend.

Janneke X

Jessi hat gesagt…

Die Karte ist super niedlich, ganz toll!
Danke für deine Teilnahme bei NSS!

LG
Jessi

PokSa hat gesagt…

Das ist ein wirklich schönes Kärtchen. Die Farb- und Motivwahl sind einfach ein Traum.
Vielen Dank für die Teilnahme an der NSS Challenge.
lg Sandra

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates