Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 4. Dezember 2010

Stempeleinmaleins ~ Buchbox

Hallo Ihr Lieben, es wieder Samstag und somit Zeit für eine neue Ausgabe beim Stempeleinmaleins. Diese Woche hat meine liebe Freundin Kathrin eine ganz tolle Anleitung für eine wunderschöne Verpackung für uns ... es ist eine Buchbox, in der man ein paar Kleinigkeiten gut verschenken kann und die auch noch eine tolle Dekoration ist. Ich habe mir für meine Box wieder eine meiner absoluten Lieblings-Tildas ausgesucht und sie mit dem schönen winterlichen Papier kombiniert, dass ich auch für die Adventskalender verwendet hatte. Meine Box möchte ich auch bei den Challenges Cute Card Thursday "The blues", Totally PaperCrafts "Christmas Punches", Fussy & Fancy Friday "Anything but a card" und Kreative Stempelfreunde "Verpackungen".

Hello dear friends, it's saturday again and so it's time for a new issue over at Stempeleinmaleins. My lovely friend Kathrin has made a wonderful tutorial for a book box this week. It's perfect to give some goodies and it's a beautiful decoration as well. I chosed one of my favorite Tildas for my box and combined with the pretty papers I've used also for my Advent Calendars. I'd like to enter box to the challenges at Cute Card Thursday "The blues", Totally PaperCrafts "Christmas Punches", Fussy & Fancy Friday "Anything but a card" and Kreative Stempelfreunde "Package".











Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Merry little Christmas und New Year Collection, Kreis/Stampin'Up

Coloring: Distress Ink Refiller

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Pumice Stone, Frayed Burlap, Antique Linen

Amaryllis ~ Peeled Paint, Aged Mahagony

Cardstock: Graublau

Papier/Papers: Pretty Papers Bloc/Marianne Design

zusätzlich/others: Kreisstanzer, Martha Stewart Snowflake Punch, Stickles Frosted Lace, Knopf, Scrappers Floss und Sakura Glitter Gel Pen

6 lovely Comments; Thank you so much!:

Riet hat gesagt…

This is so beautiful Tanja.

Hugs Riet.x

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Eine bezaubernde Karte, gefällt mir sehr gut.Sehr schöne Farben, süßes Motiv und ein tolles Design.

Danke für deine Teilnahme bei Kreative Stempelfreunde-Creative stamps Friends.

einen lieben Gruß von Andrea

Deb hat gesagt…

beautiful card, many thanks for joining in the CCT challenge, hugs Debx

Stressed Stamper hat gesagt…

Beautiful - Love this Tilda. Thanks for joining in at TPC this week - Good Luck
Sarah - Stressed Stamper

Tammylee hat gesagt…

Super cute!
I also wanted to let you know that I have some yummy blog candy on my blog!

http://tammyleestampcorner.blogspot.com/2010/11/blog-candy-now.html

Tammylee

Victoria hat gesagt…

wow this is fantastic work x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates