Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 17. November 2010

ABC Christmas Challenges ~ Have yourself a merry little christmas

Hallo Ihr Lieben, hier bin ich mit meiner zweiten Karte für heute ... wir haben eine neue Challenge bei den ABC Christmas Challenges. Wir sind angekommen bei "X for xmas" und das optionale Extra ist Blumen. Ich habe meine Karte mit meiner neuen Lieblings-Tilda gemacht, ich finde sie sooo süß! Der tolle Sketch ist von The Sweet Stop und meine Karte passt außerdem zu den Paper Sundaes "Pick your Sundae Toppings". Zur Auswahl stehen Stanzer, Bänder, Embossing und Blau. Mindestens 2 soll man sich aussuchen und bei mir sind es die Stanzer und die Farbe Blau. Bei Crazy 4 Challenges möchte das Team gern Weihnachtskarten sehen und bei den Delightful Sketches heißt es "Glitter it up"...

Hello my dear friends, here is my second card for today ... we have a new challenge over at ABC Christmas Challenges. The next letter is "X for xmas" with optional extra of flowers. I made my card with my new favorite Tilda, she's sooo cute. The great sketch is found at The Sweet Stop and my card is also for the challenge at Paper Sundaes "Pick your Sundae Toppings". You have to chose at least 2 of the toppings Punches, Ribbon, Embossing and the colour blue. I chosed the Punches and the colour blue. The team at Crazy 4 Challenges like to see Christmas Cards and the theme at Delightful Sketches is "glitter it up"...





Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Merry little Christmas Collection

Coloring: Distress Ink Refiller

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Weathered Wood, Frayed Burlap

Cardstock: Wildleder, Grünbraun und DCWV Glimmer Cardstock

Papier/Papers: Magnolia Something old, Something new und Once upon a time Collection

zusätzlich/others: Kreisschneideschablone von Creative Memories, My Favorite Things Die-namics Star Border, Magnolia DooHickey Poinsettia, Martha Stewart Branch Punch, Kreisstanzer, Stanzer Häkelbordüre, Halbperlen, Sakura Glitter Gel Pen, Zimtstangen, Leinenfaden und Stampin'Write Marker Schokobraun





17 lovely Comments; Thank you so much!:

debby4000 hat gesagt…

Love your adorable card Tanja.
luv
Debby

Fluffles hat gesagt…

Love your card, the layout & the gorgeous warm colours. (Also love Berlin, went there for the Christmas Markets last year - wish I was going back this year again!) Jx

Blulie hat gesagt…

Diese Engelmotive find ich total schön. Genau so schön ist auch deine Karte geworden. Ich bin immer wieder begeistert von deinen Werken

lG Petra

Riet hat gesagt…

So gorgeous card Tanja,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x

Fiona hat gesagt…

lovely card, great layout. Thanks for joining us at Paper sundaes this week.

Fi

Christina C. hat gesagt…

Mensch, Tanja, bin ganz begeistert ueber deine wunderschoene Karte!!!!
Klasse!!!

Helen hat gesagt…

Gorgeous card Tanja - love the colour combo...and the cinnamon sticks are a great touch!
Helen x

Dot hat gesagt…

Your card is so pretty Tanja, with a lot of beautiful details. Where do you find your inspiratione? I guess the card smells fab and christmassy.Lovely colours also.
hugs Dorte,xx

dstandard hat gesagt…

She's precious and so is your card! Thanks for playing at The Sweet Stop!

Beth hat gesagt…

Oh this is adorable! I love the pretty embellishments and the cinnamon sticks are a lovely idea! Thanks for joining in with the Sweet Stop Sketch!

Love Beth xx

Lacey Stephens hat gesagt…

Fantastic Card! I love the layout and all of the gorgeous details!! Wonderful coloring as well.
~Lacey
www.stampandcreate.com
ABC Christmas DT

Gloria Stengel hat gesagt…

I love the cinnamon sticks. Yum! And her little stocking feet are adorable! Thanks for playing at Paper Sundaes this week!

Lorraine A hat gesagt…

Fabulous card Tanja ,, everything is just so beautiful and perfect ! Stunning card :-)

luv
Lols x x x

Paula hat gesagt…

Wow what a beautiful card such an adorable image and fab details.

Hugs Paula xxxx

Carissa hat gesagt…

What a gorgeous card Paula. I love the way that you have used soft non-traditional colours for your Christmas card. Hugs, Carissa

Samantha hat gesagt…

Oh hunny this is a lovely card I too love the cinnamon touch too! This card is a real stunner! Hugs Samantha :0)

Samantha hat gesagt…

Oh hunny this is a lovely card I too love the cinnamon touch too! This card is a real stunner! Hugs Samantha :0)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates