Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Dienstag, 12. Oktober 2010

Simon says Happy Halloween

Hallo Ihr Lieben, heute habe ich endlich mal eine Halloween Karte gemacht ... da ich leider immer noch auf mein Club Kit warte, habe ich die Zeit genutzt, denn wenn es erst mal da ist, werden wieder Weihnachtskarten gemacht :) Der Sketch ist von Stamp with fun, etwas abgewandelt, aber ich hoffe, es geht so durch ... Halloween ist Thema bei Simon says Challenge, Totally Tilda und Everybody Art Challenges. Meine Spinnenetzbordüre habe ich schön glitzern lassen, passend zur "Sparkling"-Challenge bei den Magnolia Stamp Lovers und meine Blumen passen zum Cute Card Thursday "make your own"...

Hallo dear friends, today I finally made a Halloween card ... since I'm still waiting for my Fall Club Kit I took the change, because when I get my fingers on the new stamps, I'm going to make more Christmas cards :) The Skethc is found at Stamp with fun, I've changed it a bit, hope it counts ... Halloween is the topic at Simon says Challenge, Totally Tilda and Everybody Art Challenges. I've added glitter to my spider web border, that fits the Sparkling Challge at Magnolia Stamp Lovers and my flowers fits the Challenge at Cute Card Thursday "Make your own"...









Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Halloween & Autumn und So Spooky Collection

Coloring: Distress Inks

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Frayed Burlap

Kleidung/Clothes ~ Black Soot, Tumbled Glass

Blume/Flower ~ Frayed Burlap, Peeled Paint, Dusty Concord

Cardstock: Schwarz und Bazzill türkis

Papier/Papers: Magnolia Apple & Cherries Collection

zusätzlich/others: Ovalstanzer, Quickutz Spider Web Border Stanze, Kreisstanzer 2,5 cm und 1,9 cm, Silber Brads, Sakura Glitter Gel Pen und Edge Distresser





Hugs



6 lovely Comments; Thank you so much!:

Lori hat gesagt…

I love the spider web in the corner and on the left, this is a gorgeous card, thanks for joining us at Totally Tilda, we're happy to have you. Hope you'll be back for our next challenge!

Cindy2 hat gesagt…

What a wonderful mix of papers - great job and thanks for playing at the MSL challenge, we'd love to see you back again. C2

Stephanie hat gesagt…

Lovely! Thanks for joining us at MSL and hope to see you again on 10/24 for our purple and black challenge.

Christine hat gesagt…

Stunning halloween Tilda creation thanks for sharing & joining us at Totally Tilda halloween special chall..

smiles Christine & TT DT girlies xx

Nilla hat gesagt…

Fabulous card, love the details, great take on the sketch! Thanks for playing with us at SWF! Hugs Nilla

Handmade by Vivi hat gesagt…

gorgeous card!
Thanks for joining us MSL!
Hugs,
Vivi

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates