Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Samstag, 2. Oktober 2010

Magnolia Down Under Colour Challenge

Hallo Ihr Lieben, bei Magnolia Down Under geht es in dieser Woche um eine Farbkombination "blau, grün, gelb und packpapierbraun". Ich hatte anfangs ein paar Schwierigkeiten, aber dann lief es ganz gut und ich bin mit dem Ergebnis zufrieden :) Meine Karte habe ich nach dem Sketch von Papertake Weekly gestaltet und beim Sweet Stampin Challenge Blog geht es um Punches.

Hello my dears, the challenge over at Magnolia Down Under this week is a color combination "blue, green, yellow and kraft". First I struggled with it, but now I like how my card turns out :) I made my card following the sketch at Papertake Weekly and the challenge at Sweet Stampin is "Punch it out".





Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Merry little Christmas Collection

Coloring: Distress Inks

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Frayed Burlap

Kleid/Dress ~ Weathered Wood

Stern/Star ~ Frayed Burlap, Wild Honey

Cardstock: Kraft und Core'dinations Gems

Papier/Papers: Magnolia So Jolly & Under the Mistletoe Collection

zusätzlich/others: Martha Stewart Branch Punch, EK Success Victorian Corner Punch, Quickutz Star DooDads und I-Rock Tool/Pearls





Hugs




12 lovely Comments; Thank you so much!:

Thea hat gesagt…

Hallo Tanja,
Wunderschöne Karte! Die Magnolia's sind immer so suss. Ich freuhe mich schon auf die neue Weihnachtsmotiven.
Liebe Grüssen
Thea

Auntie Em hat gesagt…

Your card is so sweet and full of love. The colours and the PPs you used are beautiful!
Thanks for sharing! :o)

Chris hat gesagt…

Beautiful, beautiful, beautiful! I love everything you did! The silver is perfect and your Tilda is gorgeous!

XO,
Chris

Rene hat gesagt…

Very very beautiful!

Barb Hardeman hat gesagt…

So pretty Tanja and I love the sparkle you've added! Beautiful coloring and wonderful DP's.
Hugs,
Barb

Teri hat gesagt…

Oh my goodness!! I love this card!! The image is sooo darn adorable, too!!! You did a fabulous job!!!!
Teri

KayBeHybrid hat gesagt…

Hallo Tanja,
die Karte ist wunderschön..
Liebe Grüße,
Katrin

Leslie Avila hat gesagt…

Such a fabulous card! Especially loving your coloring. Thanks for sharing your creation and please keep them coming.
Blessings~
Leslie Avila

Jill hat gesagt…

aww your card is gorgeous Tanja I love the image so cute thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

Carrie hat gesagt…

such a beautiful card!! Thanks for playing at sweet stamping xx

Kylie hat gesagt…

GORGEOUS!I love these new Christmas stamps. Your card is gorgeous Hun,
Hugs
Kylie

Nixe07 hat gesagt…

Soooo zauberhaft und wunderschön ist diese Karte!! Ich bin einfach hin und weg von dem kleinen Engel ;o)
Viele Knuddelgrüße
Deine Moni

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates