Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 22. September 2010

Creative Inspirations ~ 2 oder mehr Stempel

Hallo Ihr Lieben, es ist Mittwoch und somit Zeit für eine neue Challenge bei Creative Inspirations, wir möchten gern mehr als ein Motiv auf Eurem Werk sehen. Ich habe meine Karte mit der süßen Cowboy Tilda und dem dazu passenden Kaktus gewerkelt. Außerdem fand ich die Sternknöpfe auch ganz passend. Der Sketch ist bei den Charisma Cardz Challenges zu finden, Distressing ist die Herausforderung bei den ABC Challenges, beim Sweet Stampin Challenge Blog heißt es "Stitching" und bei Totally Papercrafts lautet das Thema "Happy Birthday".

Hello dear friends, it's wednesday and time for a new challenge at Creative Inspirations. We'd like to see more than stamped images on your project. I made my card with the cute Cowboy Tilda and the matching cactus. I think the star buttons matches also. The sketch is found at Charisma Cardz Challenges, "Distressing" is the challenge at ABC Challenges, the topic at Sweet Stampin Challenge Blog is stitching and at Totally Papercrafts "Happy Birthday".





Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Bon Voyage Collection und Winter/Christmas Supplements 2007, Catslife Press/Schrift

Coloring: Distress Inks

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Scattered Straw, Frayed Burlap

Kleidung/Clothes ~ Frayed Burlap, Weathered Wood, Fired Brick

Schuhe/Shoes ~ Frayed Burlap, Walnut Stain

Kakteen/cactus ~ Peeled Paint

Cardstock: Schokobraun und Packpapierbraun

Papier/Papers: Magnolia Once upon a time Collection

zusätzlich/others: Edge Distresser, Nadel und Faden/Stickgarn, Brads, Ösenumrandung Stanzer und Stampin'Pastels für den Wolkenhintergrund





Hugs




7 lovely Comments; Thank you so much!:

Christina C. hat gesagt…

Tanja, deine cowboy Tilda ist ganz lieb und die Sternknoepfe sind perfekt mit dem motiv. Eine ganz tolles Kaertchen!

Silvie Z hat gesagt…

Hi Tanja, another awesome card! Love how you masked Tilda and the cactus! Love your design too and thowse stars look gorgeous!
Have a wondeful day!
Hugs,
Silvie

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous card Tanja, love the sweet Tilda.
luv
Debby

melsanford hat gesagt…

This is beautiful! Fab images :-) Love 'n' hugs, Mel xx

Sue C hat gesagt…

Lovely card, great image. Thanks for joining us at ABC Challenge. Sue C x

Donna hat gesagt…

Gorgeous colours and great image. Thanks for playing at ABC this time.
Donna x

Lindsey hat gesagt…

What a fabulous card! Thanks for joining us at Sweet Stampin this week x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates