Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 18. August 2010

Creative Inspirations ~ for you

Hallo meine Lieben, es ist wieder Mittwoch und wir haben in dieser Woche einen Sketch für Euch bei Creative Inspirations! Ich habe die süße Shopping Tilda mit der Straßenecke von Alota gestempelt, das passt doch ganz gut, gelle? Meine Karte möchte ich außerdem für die Challenge bei The Shabby Tea Room "The Delicate Cottage Rose" einreichen ...

Hello my dears, it's wednesday again and we have a sketch for you this week at Creative Inspirations! I stamped the cute Shopping Tilda together with the wall stamp from Alota Stamps, I think that matches great! I'd also like to enter my card to the challenge at The Shabby Tea Room "The Delicate Cottage Rose"...





Supplies:

Stempel/Stamps: Magnolia Bon Voyage Collection, Background/Alota Stamps

Coloring: Distress Inks

Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye

Haare/Hair ~ Antique Linen, Walnut Stain

Kleidung/Clothes ~ Victorian Velvet, Frayed Burlap

Hintergrund/Background ~ Antique Linen, Purmice Stone

Cardstock: Wildleder

Papier/Papers: Magnolia Somebunny loves you und Something old, Something new Collection

zusätzlich/others: Edge Distresser, EK Success Rose Leaf Punch, Papierrosen, Satinband und Stampin'Write Marker





Hugs




6 lovely Comments; Thank you so much!:

melsanford hat gesagt…

This is gorgeous! Love the images and fab colouring. Love 'n' hugs, Mel xx

Audrey Pettit hat gesagt…

Very cute! Great coloring job on that image, and I love how you did your sentiment. The flowers are beautiful, too. Thanks for playing along with us at TSTR.

Lisa hat gesagt…

Sweet card! Love your image and wonderful layering! Thanks for playing with us in the Tea Room!

Silvie Z hat gesagt…

Hi Tanja!
This is such a pretty card! Very beautiful color combo and I love the DP! Wonderful job!
Hugs,
Silvie from France

cabio's craft corner hat gesagt…

Gorgeous and sweet card :o)
Hugs,
Cabio

Debbie hat gesagt…

What an absolutely sweet Tilda image and precious card! Thanks for sharing with us in the Tea Room :)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates