Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Donnerstag, 15. Juli 2010

Summer 2010 Stamp Club

Ach, was habe ich doch für ein Glück ... in ein paar Stunden setze ich mich in den Zug für den ersten Teil unseres Urlaubs und vorhin brachte mir unsere Briefträgerin tatsächlich noch das Club Kit!! Ich habe es natürlich gleich montiert und kann mir noch ein paar Abdrücke machen, bevor es los geht ;) Hier könnt Ihr schon mal gucken ... ;)

I'm such a lucky girl ... I just received my Stamp Club Kit and I'm able to stamp some images before I'm going on vacation in a couple of hours ... If you like to take a look ... ;)


Hugs



11 lovely Comments; Thank you so much!:

Tracey Feeger hat gesagt…

Oh aren't they just adorable. Lucky you. I missed out this time round. Next time.
mwah
Trace

AnnasArt hat gesagt…

Dann wünsch ich dir einen schönen Urlaub. Die süßen Motive passen doch toll zum urlaub.
Auch mein Briefträger war heute nett zu mir. Muß nur noch montieren, dann kann es losgehen:)))

LG Ingrid

Cheryl hat gesagt…

You licky girl! thanks for showing us! Hope mine arrive soon! Have a wonderful vacation!

Tina46 Kreativblog hat gesagt…

Liebe tanja ich wünsch dir einen wunderschönen urlaub . erhol dich gut. die meerjungfrau hat es mir bei den neuen motiven besonders angetan ,die ist wieder super süß!!
drück dich ganz lieb
deine tina46

Lisette Morris hat gesagt…

Adorable!! I can't wait for mine to arrive. I have been hoping for a sneak peak and was so excited when you posted on the group. Thanks!!!

Kylie hat gesagt…

Oh Tanja!! Thanks so much for sharing! Here in Aus we have to wait a bit longer, but now I've seen what is coming - it is so much more exciting! They are gorgeous! Lucky you. Happy stamping for the weekend!
Hugs
Kylie

The Scrapping Princess hat gesagt…

Thank You so much for posting these, I'm impatient and was so excited to see someone finally got their kit and was kind enough to post! Can't wait to receive my kit but I'm afraid I'll have to wait a couple more weeks since I'm in the US.

Thanks again!

Kathy Gerace hat gesagt…

You lucky girl! You have yours already. After seeing them, I can hardly wait until mine arrive.
Huggeroonies,
Kathy Gerace

Autumn hat gesagt…

So cute! Thanks for sharing this!

Sharon Caudle hat gesagt…

Oh what a sweetheart you are to post these for us before you left! Thanks so much! I love them!!!! Can't wait! I hope I get mine soon!
have a fabulous vacation!
hugs
Sharon

Danielle Champagne hat gesagt…

Your are so lucky. It's my first kit, and I'm in Canada... so I guess I'll have to wait some time ... Patience.
Danielle.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates