Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 23. April 2010

Friday Sketchers #99 ~ Thanks ...

Happy Friday Ihr Lieben, das Wochenende ist da ... ist das nicht schön? Und natürlich haben wir auch wieder einen tollen Sketch für Euch bei den Friday Sketchers, und zwar ist er dieses Mal von unserer lieben Carole ... ich habe für meine Karte die niedliche neue Tilda mit dem Regenschirm ausgesucht (meine liebe Freundin Kathrin war so lieb, sie mir von der Stempelmesse Süd mitzubringen). Der Regenschirm passt zum Thema bei den Quixotic Challenges "make a splash" und außerdem habe ich mal wieder zu Nadel und Stickgarn gegriffen, passend zur Challenge "In Stitches" bei den Sweet Stampin' Challenges.

Happy Friday my dears, the weekend is here ... isn't that great? And of course we have a new great sketch again over at Friday Sketchers, this week it's made by our dear Carole ... I chosed the cute new Tilda with umbrella for my card (my dear friend Kathrin was so kind to buy it for me at the Stempelmesse Süd convention). The umbrella matches the challenge at Quixotic Challenges "make a splash" and I sew by hand matching the challenge "In Stitches" at Sweet Stampin' Challenges.




Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Tilda mit Schirm, Text/Catslife Press
Coloring: Distress Inks (Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye, Aged Mahagony, Haare/Hair ~ Scattered Straw, Brushed Corduroy, Hose/Trousers ~ Pumice Stone, Shirt und Schirm ~ Stormy Sky, Schuhe/Shoes ~ Black Soot )
Cardstock: Soft Sky und Grünbraun/Stampin'Up
Papier/Papers: Magnolia Somebunny loves you und Lazy Summer Days Collection
zusätzlich/others: Edge Distresser, Nadel und Stickgarn, Knöpfe aus der Kiste, Martha Stewart Rose Leaf Punch, Distress Stickles Picket Fence und Satin Rosen

Schaut doch auch noch bei meinen lieben DT Kolleginnen vorbei ...


Wir haben auch wieder einen ganz tollen Sponsor in dieser Woche, und zwar Simon says Stamp!

Please visit also the other DT blogs ...


We have again a wonderful sponsor this week, it's Simon says Stamp!


Hugs






9 lovely Comments; Thank you so much!:

Tracey Feeger hat gesagt…

Oh golly gosh I want that stamp. So cute. What a gorgeous creation Tanya.
mwah
Trace

**Inge** hat gesagt…

Such a sweet card with this weeks FS!

Have a wonderful weekend,

Inge xOx

debby4000 hat gesagt…

Fabulous card, love the colours and the cute image.
luv
Debby

Christina C. hat gesagt…

So ein suesses Kaertchen, Tanja!!

Jeanette hat gesagt…

Tanja, this is so pretty. I love this image. You always have the new images so quickly. I love having the sneak peeks. Love your soft coloring on this one hunni!
Have a great weekend!
Hugs Jeanette

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Huhu Tanja!
Dieses goldige Motiv kenne ich ja noch garnicht, ach was ist das herzallerliebst, genau wie deine Karte, die dir mal wieder ausgesprochen gut gelungen ist.
Eine sehr ansprechende Gestaltung, und eine traumhaftschöne Coloration!

Wünsche dir ein schönes,erholsames und kreatives Wochenende, einen lieben Gruß von Andrea

Janneke hat gesagt…

Your card is great Tanja ;0)
Love the image you used!

Have a great weekend.

Janneke X

Faye hat gesagt…

Your card is lovely, love the colours. Thanks for playing at Sweet Stampin. x

SemSee hat gesagt…

This is gorgeous Tanya! I haven't seen that particular Tilda stamp before ... but I want it, LOL! Thanks for playing along with our 'Make a Splash' challenge at Quixotic Challenges! Hugs, Sem x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates