Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Donnerstag, 25. März 2010

The Sweet Stop Sketch ~ Happy Easter


Hallo Ihr Lieben, bei The Sweet Stop gibt es wieder einen super schönen Sketch mit dem Zusatz Fuzzy Wuzzy, den ich unbedingt umsetzen wollte und da bei Stampin' for the weekend und Everybody Art Challenges das Thema Ostern lautet, habe ich mit der niedlichen Bunny Tilda eine Osterkarte gemacht und ihr Häschenkostüm mit FunFlock gestaltet, so dass sie schön "fuzzy" ist ;)

Hello my dears, there's again a wonderful Sketch over at the Sweet Stop with a spin Fuzzy Wuzzy, which I really wanted to work with. And because the challenge at Stampin' for the weekend and Everybody Art Challenges is Easter, I made a Easter card with the cute Bunny Tilda and decorated her costume with FunFlock, so she's really fuzzy ;)




Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Hoppy Easter und Easter Collection
Cardstock: Kakaobraun und Flüsterweiß
Papier/Papers: Magnolia Somebunny loves you Collection
zusätzlich/others: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisstanzer 3,5 cm, Spellbinders Nestabilites Labels 8, Cuttlebug Prägefolder, FunFlock Hazy Grey, Perlenstränge, Spitze, Stickles StarDust und Stampin'Write Marker Kakaobraun



Thanks for looking




8 lovely Comments; Thank you so much!:

Chelsea hat gesagt…

Hi Tanja, this is too cute and sweet! The cute little bunny tail on the paper is so adorable. I love it! ~Chelsea

Pam hat gesagt…

such a pretty sweet card.
~Pam

debby4000 hat gesagt…

WOW gorgeous card Tanja and so adorable.
luv
Debby

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Oh Tanja, was ist die niedlich, eine ganz wundervolle Karte und das tolle Magnolia Papier einfach hinreißend.
Da sit dir mal wieder ein Traumhaftschönes Kärtchen gelungen!

LG Andrea

Nancy hat gesagt…

Beautiful Card.
Thanks for playing with us at The Sweet Stop!

Nancy hat gesagt…

Stunning card, Tanja:O) Love the yummy papers and beautiful lace, pretty design.
Tilda is so sweet, brilliant colouring.
Thank you for joining us at Stampin' for the Weekend, good luck!
Nancy;O)

April Rose hat gesagt…

Tilda is such a cute fuzzy bunny! I love the papers and colors--beautiful Easter card! Thank you for joining us at EAC!
Hugs,
April

Kimmi hat gesagt…

Beautiful card. Love the papers and the colours are pretty!

Thank you for playing along with us at Stampin' for the Weekend. Good Luck

Kimmi x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates