Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 22. März 2010

Delightful Sketches ~ Make a wish


Hallo Ihr Lieben, heute habe ich endlich die super süße Spellcaster Tilda eingeweiht! Sie ist sooo süß! Das schöne Kleid habe ich mit Shimmerz noch mal extra betont und gaanz viel Glitzer auf meiner Karte vewendet ... Den Sketch habe ich bei Delightful Sketches gefunden ...

Hello my dears, today I made a card with the super cute Spellcaster Tilda! She is sooo cute! The beautiful dress I have painted with Shimmerz and added a lot of glitter to my card ... I found the sketch at Delightful Sketches ...




Supplies:
Stempel/Stamps: Magnolia Fairytale Collection, Schriftzug/Stampin'Up
Cardstock: Konfettiweiß und Bazzill
Papier/Papers: Magnolia Hoppy Easter Collection
zusätzlich/others: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Quickutz Star Doodads, Straßsteine, Sternenstaub Kaleidoskop, Stickles StarDust, Organzaband aus der Kiste, Shimmerz Bling Pixie Dust und EK Success Dotted Wave Edge Punch





Thanks for looking




9 lovely Comments; Thank you so much!:

Chelsea hat gesagt…

Hi Tanja, she is the cutest little thing! Love how you make her shine! Beautiful card. ~Chelsea

Kellie Winnell hat gesagt…

OOOO Tanja this is gorgeous! She has to be one of my new favs, bugger they all really are, really, to many to chose from! Love how you used the sketch, gorgeous creation as always :)
Hugs Kel xx

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Guten Morgen liebe Tanja!

Oh, diese Motiv ist aber auch herzallerliebst, ich habe es mir auch auf der Creativa gegönnt....Grins....

Deine Karte ist wie immer ein Traum, alles paßt so harmonisch zusammen.
Die Idee mit dem beglittern ist super!

Wünsche dir einen guten Start in die neue Woche,einen lieben Gruß von Andrea

Craftyanny hat gesagt…

Gorgeous card, Tilda is lovely
Thanks for playing along on Delightful Sketches & Challenges
Anne x

Lisa hat gesagt…

adorable, wonderful job!! thanks for joining us at DS

Cindy hat gesagt…

Terrific card, Tanja! Thanks so much for joining us at Delightful Sketches and Challenges!

Wendy hat gesagt…

Fantastic card Tanja!! Thanks for joining us at Delightful Sketches and Challenges!

dstandard hat gesagt…

Such a sweet adorable card!

Katie hat gesagt…

Great card and super take on the sketch!
Thanks for playing at Delightful Sketches and Challenges :)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates