Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 2. November 2009

Just Magnolia ~ monochrome

Ich bin spät dran mit meiner Karte zum tollen Sketch bei den Cupcake Craft Challenges, aber der hat mir so gut gefallen, dass ich ihn unbedingt umsetzen wollte. Bei Just Magnolia lautet das Thema "Monochrom" und bei die Daring Card Makers möchten gern Gestanztes sehen ... Außerdem habe ich mal wieder ein bißchen mit Schrumpffolie gespielt :)

I'm a bit late with my card following the great sketch at Cupcake Craft Challenges, but I liked it so much, I really wanted to use it. The theme at Just Magnolia is "monochrome" and the Daring Card Makers like to see punches ... Today I played a bit with my ShrinkyDink Sheets :)




Supplies:
Stempel: Magnolia So Jolly Collection und Holiday Collection 2008
CS: Schokobraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier Merry Moments und Bella Bleu
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Martha Stewart Branch Punch, Stanzer Ösenumrandung, EK Success Victorian Photo Corner Punch, Taft Geschenkband Schokobraun, Perlen Brad/American Crafts, Goldkordel und Perlen



Thanks for looking




14 lovely Comments; Thank you so much!:

Lynda hat gesagt…

This is such a beautiful and sweet card. Love the image and all of the punched details. Thanks for joining in with Daring Cardmakers this week.

Lynda xxx

jannekescreations hat gesagt…

Beautiful card ;0)

Janneke X

Pam hat gesagt…

What a wonderful card. I am so jealous that you already have your Christmas stamps!

Pam hat gesagt…

What a wonderful card. I am so jealous that you already have your Christmas stamps!

Pam hat gesagt…

What a wonderful card. I am so jealous that you already have your Christmas stamps!

Pam hat gesagt…

What a wonderful card. I am so jealous that you already have your Christmas stamps!

Pam hat gesagt…

What a wonderful card. I am so jealous that you already have your Christmas stamps!

Barb Hardeman hat gesagt…

What a pretty card, Tanja! Oh, I can't wait for the Christmas stamps to get here from Sweden. I'm sure they will be gorgeous...

Tracey hat gesagt…

This is gorgeous Tanja! Love the colours on this!!

KymKreates hat gesagt…

Lovely card!!! It is very pretty!!!

Ila hat gesagt…

So Gorgeous Tanja...I can hardly wait to get some of these xmas stamps!!...Hugs, Ila

Lauren hat gesagt…

Adorable! I get so much inspiration from your blog. I ordered this stamp (and 7 others) and I can't wait to get them!

Lauren

cabio's craft corner hat gesagt…

Tanja, your card is pretty & elegant!
Hugs
Cabio

~Denise Lynn~ hat gesagt…

Beautiful Tanja! Love the sweet image, great job with the challenge. Thanks for joining us this week at Just Magnolia! :)

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates