Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 11. November 2009

Creative Inspirations ~ Merry Christmas


Hallo Ihr Lieben ... bei Creative Inspirations haben wir diese Woche ein Thema, dass mir sehr entgegenkommt :) Es sollen neue oder noch nicht benutzte Sachen her ... Mit meinen neuen Stempel, die mir meine allerliebste Moni aus Wiesbaden mitgebracht hat, bin noch immer nicht ganz "durch" ... Daher habe ich für meine Karte die niedliche "Silent Night Tilda" und die neuen White Christmas und Under the Mistletoe Papiere von Magnolia. Der schöne Merry Christmas Stempel ist ein Geschenk von Moni und auch das erste Mal zum Einsatz gekommen :) Und dann habe ich noch die Schneeflocken aus dem letzten Winterkit von Magnolia entdeckt ... die hatte ich tatsächlich noch nie benutzt ... wieso nur??? Mit diesen Schneeflocken passt meine Karte zur Challenge bei den Cupcake Craft Challenges "Snow much fun" und "Doodling" ist das Thema bei der Creative Card Crew.

Hello dears ... we have a great theme this week at Creative Inspirations, which fits perfect for me :) We should use new or neglected things ... I didnt used all of my new stamps until today which my dearest friendMoni brought from Wiesbaden, so I used the cute "Silent Night Tilda" and the new papers from the White Christmas and Under the Mistletoe Collection from Magnolia. The beautiful Merry Christmas stamp is a gift from Moni and I used it also for the first time :) And I found the snowflakes from the last winter stamp club kit from Magnolia, I can't believe that I didnt use them! With these Snowflakes my card fits the challenge at Cupcake Craft Challenges "Snow much fun" and "Doodling" is the challenge at Creative card crew.



Supplies:
Stempel: Magnolia So Jolly und New Year Collection
CS: Kakaobraun und Flüsterweiß
Papier: Magnolia White Christmas und Under the Mistletoe Collection
Stempelkissen: Kakaobraun und Flüsterweiß
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisstanzer 4,4 cm, Spellbinders Megabilities Labels eight, Chiffonband, Nadel und Leinenfaden, Stickles Chrystal und xmas red, Fun Flock white, Glimmer Mist Pearl und Stampin'Write Marker Schokobraun

Und nun bin ich gespannt, was es bei Euch so alles neues gibt :)
And now I'm curios to see what is new at your crafting room :)


Thanks for looking




20 lovely Comments; Thank you so much!:

Ila hat gesagt…

This is So Gorgeous!!..I am waiting for this stamp...now I can hardly wait!!..Hugs, Ila

Kellie Winnell hat gesagt…

This is just absolutely gorgeous as always Tanja you always manage to WOW me in a BIG way, love it!
Hugs, Kel

Liza hat gesagt…

A stunning card Tanja, your creations are so inspirational. Thanks for joining us at CCC.

Liza x

mueppi hat gesagt…

Deine Karte ist allerliebst!!!!
Tolle Farben!!!
LG Gisela

Christina C. hat gesagt…

Whooooo, Tanja, dass ist wirklich eine niedliche karte. Zauberhaft!
Gruesse, Christina

Patricia Garcia hat gesagt…

Absolutely wonderful card, this Tilda is just cute!!

Hugs,
Patricia

Myrna hat gesagt…

Beautiful, beautiful! Like the sparkly on her jacket. I can't wait to be able to order them.

cabio's craft corner hat gesagt…

Beautiful and stunning. The textures you added is fabulous!
Hugs,
Cabio

Jacque hat gesagt…

Tanja, she is just darling!!! Lovely details and that image is gorgeous!!! Beautiful card, sweetie...Hugs..Jacque

Barb Hardeman hat gesagt…

This is absolutely gorgeous, Tanja! I can't wait for my Christmas Tilda's to arrive so I can get started. Love the colors on this card and the Merry Christmas sentiment in the round is wonderful. It's always delightful to visit your blog...

Scrubbybubbles(sue) hat gesagt…

Fabulous! I love the soft colors and the distressed edges. Wonderful!!

Candy hat gesagt…

WOW WOW I am so impressed with your beautiful card!!!! Tilda is simply awesome and love your papers and everything you have used.
Hugs, Candy

Donna hat gesagt…

Fantastic card, just perfect for our snowy theme challenge. Thanks for playing along with us at Cupcake this week :) Donna x

Lauren hat gesagt…

Beautiful! I love this image!

Lauren

Biscuitlid hat gesagt…

love your doodling!

Fab to see you at Creative Card Crew this week

Victoria
x

Suzanne J Dean hat gesagt…

Just beautiful Tanja! Love the cute image, fabulous holiday card!

hugz,
Suzanne

Nicola hat gesagt…

Your card is stunning Tanja. Fabulous colouring and beautiful papers.
Thank you for playing along with the Creative Card Crew this week.
Nicola -x-

The Crafty Den hat gesagt…

Hi Tanja, what a beatiful card. The image is so cute and the papers are just super-gorgeous. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

POPPET hat gesagt…

Hi Hun, this is amazing i love the colours on this little cutie, thanks for joining us at Cupcake this week, big hugs pops x x x

Kerry D-C hat gesagt…

What a beautiful card, Tanja! such pretty pretty colors!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates