Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Sonntag, 4. Oktober 2009

Simon says Challenge ~ red/green


Heute habe ich noch eine Weihnachtskarte für Euch, das ist ja immer noch das Thema bei A Spoon full of Sugar. Die Farben habe ich passend zur Challenge bei Simon says Challenge ausgewählt, denn rot und grün sind nun mal die typischen Weihnachtsfarben. Der Karte zugrunde liegt der schöne Sketch von Truly Scrumptious Challenges ...

Today I have to show you another Christmas Card, that is the challenge a A Spoon full of Sugar. The colours are chosen after the Challenge at Simon says Challenge, red and green are the traditional Christmas colours for me and I made my card following the beautiful sketch at Truly Scrumptious Challenges...



Supplies:
Stempel: Magnolia Christmas Collection'09, Swirl/Season of Joy und Schriftzug aus dem Set "Bisher das Beste"
CS: Grünbraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier mit Druck Grünbraun und "Ferienschätze"
Stempelkissen: Grünbraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisstanzer 3,18 cm, 2,5 cm und 1,9 cm, Knöpfe Rubinrot, Stickgarn, geripptes Geschenkband Grünbraun , Glimmer Mist Irisdescent Gold und Stampin'Write Marker Grünbraun



Thanks for looking




8 lovely Comments; Thank you so much!:

scrappyjan hat gesagt…

Tanja, What a very beautiful card!!! I love all of the details.... choice of papers with image is perfect!!
hugs, janny

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous card, beautiful colours and wonderful sweet image.
luv
Debby

Beth hat gesagt…

Oh I love this! Gorgeous colours and the a sweet image! Thanks for joining in with the TS challenge!

Beth xx

magnoliacreationsbydarcie hat gesagt…

Gorgeous card!! Love the image & colors :)

Dawn hat gesagt…

Wow beautiful card and love the colouring..

thanks for joining us on TS

Dawn

Barbara hat gesagt…

Great card, I love the image and colours. Your colouring of Tilda is amazing.
Barbara

Nixe07 hat gesagt…

OMG ist die süß und so wunderschön meine Liebe. Ganz toll wie du den Sketch umgesetzt hast.
Knuddels
Moni

Sharon hat gesagt…

This is fabulous Tanja. I love your image and the swirls you added. Thanks for joining in our Truly Scrumptious challenge.

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates