Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 9. Oktober 2009

Friday Sketchers #73 ~ a bookmark

Als ich den Sketch von der lieben Bea für die Friday Sketchers gesehen habe, fand ich ihn perfekt für das Lesezeichen, dass ich noch passend zu dem Buch machen wollte und so sieht es aus:

When I saw the sketch my friend Bea made for the Friday Sketchers Challenge this week, I thought it was perfect for the bookmark I wanted to make to give away with book. Here is my bookmark:


Supplies:
Stempel: Magnolia Christmas Collection'09 und Season of joy
CS: Kakaobraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier "Lebenkuchen"
Stempelkissen: Schokobraun, Kakaobraun und Craft "Flüsterweiss"
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Ovalschneideschablone von Creative Memories, Stanzer Ösenumrandung, Häkelblume Fleurettes II, Taft Geschenkband Flüsterweiss, Crop-A-Dile/Eyelets, Knopf Milchkaffee, Stickgarn und Halbperlen aus dem Euroshop
(die rot gedruckten Produkte sind Neuheiten aus dem Stampin'Up Katalog 2009/2010)


Ich hoffe, Ihr seid wieder alle dabei, unser Sponsor ist in dieser Simon says Stamp mit einem tollen Preis!

I hope, you'll join us, our sponsor this week is Simon says Stamp with a fabulous prize!


Have a great weekend, thanks for looking




6 lovely Comments; Thank you so much!:

debby4000 hat gesagt…

Oh this is gorgeous, sweet bookmark.
luv
Debby

Simone hat gesagt…

Dein Lesezeichen ist sooooo schön geworden *schwärm* Allein die Tilda ist so süß. Und auch das Papier und die Deko sind total schön (toll, wie du das Band angebracht hast!)

Liebe Grüße
Simone

Jeanette hat gesagt…

Oh my gosh Tanja...you have the best ideas! When I saw your bookmark I was just floored. It is gorgeous and is soooo perfect for Bea's sketch!
have a great weekend
Hugs Jeanette

Simone hat gesagt…

Hi liebe Tanja, das ist ja ein tolles Werk, was du da kreiert hast! Absolut süß, dein Lesezeichen!!!
Lieben Gruß
Simone

Ila hat gesagt…

Gorgeous!!...I love this bookmark..great idea!!...Hugs, Ila

Jacque hat gesagt…

Tanja, this is so cute....what a delightful set!!! Your friend will just love it!! Hope you have a wonderful weekend...Hugs..Jacque

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates