Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Donnerstag, 15. Oktober 2009

Easel Card ~ Christmas Countdown


Ich habe noch eine Easel Card gemacht ... ich finde diese Form einfach toll! Ich bin froh, dass ich sie bei Magnolia-licous Highlites entdeckt habe. Dieses Mal ist aber nicht eine schöne Dekoration, sie hilft auch noch die Tage bis zum schönsten Fest des Jahres zu zählen :) Dafür habe ich mir im Word einen Kreis aus Zahlen erstellt und diesen mit meinen Quickutz Revolution Schablone Nesting Flowers ausgestanzt. Nun dreht man an der Seite am Rad und die Weihnachten rückt näher :) Grundlage für meine Karte ist der Sketch vom Sketch Saturday.

I made another Easel Card ... I just love it! I'm happy that I saw it at Magnolia-licous Highlites. This time it's not only a card to decorate, it's helping counting the days until my favourite time of the year :) I made a circle with numbers in word and punched it out with my Quickutz Revolution Nesting Flowers. Now you can turn the wheel around and christmas is coming closer :) I made the layout following the sketch at Sketch Saturday.







Supplies:
Stempel: Magnolia Christmas Collection '08 und '09 und Schriftzug aus dem Set "Spotlight on Christmas"
CS: Packpapierbraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier "Merry Moments"
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Quickutz Revolution Nesting Flowers, 3D-Lack, Stickles Platinum, Martha Stewart Flourish Punch, selbstklebende Halbperle Artoz und Taft Geschenkband Schokobraun





Thanks for looking




16 lovely Comments; Thank you so much!:

Candy hat gesagt…

Hello Tanja,
I LOVE your idea to make this calendar. It is wonderful!! Great job - on it as well. Thanks so much for showing it to us all.
Hugs, Candy

Angelwood hat gesagt…

This card is absolutely stunning!!! I love your coloring and the count down numbers to Christmas is very clever Love your cards, they are superb! hugz, Angela

Jacque hat gesagt…

Tanja, what a lovely card and such a clever idea!!! That new little Tilda on the older branch is just so darling....Hope you are having a delightful week...Hugs..Jacque

NGCARDS hat gesagt…

This is great hun, such a fab idea!! Love the colour scheme ... well I love all of it! xxx

Kellie Winnell hat gesagt…

OH my wow, Tanja this is absolutely AMAZING! WOW, WOW WOW. I love it! I think I might just have to give this a go! Thank you for the amazing inspiration hun!
Hugs, Kel x

Barb Hardeman hat gesagt…

Awesome job, Tanja...not just on the image, which is wonderful, but on the sketch and the easel card. I haven't tried this yet, but I've loved all the easel cards I've seen posted. Fabulous!

magnoliacreationsbydarcie hat gesagt…

Wow Tanja!! Very cute :) Love the details & colors!!

CraftyC hat gesagt…

Your card is so beautiful Tanja. I really must try an Easel card myself!!
Clairex

Holley hat gesagt…

What a wonderful card! You are so talented.

Kimba-Slydog hat gesagt…

Die Karte ist schlichtweg ein Traum!!! Wow!!!

LG,
Nicole

Anonym hat gesagt…

einfach mal wow.... schnucklickliges kartenkalenderdingens. aber die arme tilda... bekommt lauter tannennadelpicksers am popsch ;-)
lg kirstin

Jacqueline van der Sar hat gesagt…

Great card!! Love the flourish punch on the top card (hope you dont mind, me using it also for this once). Made this challenge cards for todays FS card. Love,
jacqueline

Nixe07 hat gesagt…

Absolut traumhaft deine Karte, meine Liebe!! Die Idee mit dem Kalender ist genial und überhaupt, sie ist einfach perfekt!
Knuddels
Moni

Sanny´s-Bastel- Creationen hat gesagt…

eine wunderschöne karte, ganz traumhaft coloriert und dekoriert. und mit dem zahlenrad ist die wucht.
lg
sanny

Norma hat gesagt…

Tanja, this is gorgeous. Oooh, I love this idea. Thanks for sharing it with us. I'm going to give it a try. Your easel card is fabulous. I love the colours you've chosen and your colouring is always top notch. Such an adorable Tilda image--I am still waiting for mine to arrive. The card is perfect!

Hugs.
Norma

chrissy xx hat gesagt…

Just been shown this Calender on a site, and just want to say I think it is Scrummy!! My Grandchildren will LOve it.
Thank you.
Chrissyxxx

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates