Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 14. Oktober 2009

Creative Inspirations ~ Family


Das Thema bei Creative Inspirations in dieser Woche lautet "Familie", da gibt es viele Möglichkeiten :) Ich habe eine Hochzeitskarte gemacht mit einem neuen Stempel, den ich auch vom Mekka mitgebracht habe ... die Wedding Collection wird voraussichtlich Ende des Jahres erscheinen. Als Grundlage für meine Karte habe ich den schönen Sketch meiner lieben Freundin Tina für Stamp with fun genommen.

The Challenge this week at Creative Inspirations is "family", there are a lot possibilities :) I made a Wedding card with a new stamp I got at the Stempel Mekka ... the Wedding collection shall be released at the end of this year. I made my card using the sketch made by my dear friend Tina for Stamp with fun.



Supplies:
Stempel: Magnolia Wedding Collection und Schriftzug aus dem Set "Sincere Salutations"
CS: Graublau und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier "Bella Bleu"
Stempelkissen: Anthrazitgrau
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreistanzer 3,18 cm, 2,5 cm und 1,9 cm, geripptes Geschenkband Brokatblau, Brads Brokatblau und Glimmer Mist Pearl



Thanks for looking




12 lovely Comments; Thank you so much!:

Kellie Winnell hat gesagt…

Naaaaaaaaw I love this! Your colouring is amazing. The hand made flowers are amazing! As always Tanja you have just wowed me! xx

jopa hat gesagt…

ein ganz wunderhübsches Kärtchen hast du da gewerkelt...besonders gut gefallen mir die verwendeten Papiere und die Blümchen...die find ich klasse!!
Ich drück dir einen Daumen...g

lg Veronika

scrappyjan hat gesagt…

OH Tanja THIS IS JUST STUNNING!!!!!! I love the image with these papers......GREAT JOB!!!
big hugs, janny

Aunty Sue hat gesagt…

Hi Tanya another stunning card just love this image really like the walking cane reminds me of my dad.

Tracey hat gesagt…

What a gorgeous image and card Tanja! I love it!!

Jodie from Oz hat gesagt…

Hi Tanja,
Beautiful card. Edwin & Tilda make such a beautiful couple, looking forward to the new release.
Thanks for sharing
Hugs Jodie from Oz xx

Barb Hardeman hat gesagt…

Tanja, this is so lovely. I saw a card the other day using that image and I thought perhaps it was an older image. This is just too cute...

glowinshadow23 hat gesagt…

Oh this card is so lovely! I've never seen this Tilda and Edwin couple before. You colored them so nicely!!

Candy hat gesagt…

Hi Tanya,
Your cjrd is marvelous!!!!
Thank you for sharing it with us.
Antoher collection I can hardly wait for now LOL
Hugs, Candy

Jodi hat gesagt…

They are sooo cute!
Hugs
Jodi =)

cabio's craft corner hat gesagt…

Lovely image and sweet card. Thanks for sharing!
Hugs,
Cabio

tina46 hat gesagt…

meine liebe tanja eine wunderschöne karte hast du aus dem sketch gezaubert!!! super süß wie du das motiv in szene gesetzt hast .
drückdichganzlieb
tina46

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates