Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 31. August 2009

Just Christmas and Birthday Cards ~ a very merry christmas to you


Eine neue Woche beginnt und heute gibt es wieder einen neuen Sketch bei Just Christmas and Birthday Cards. In dieser Woche ist er von Kristin und ich habe mir für meine Weihnachtskarte die Dinner Tilda aus dem Herbstkit ausgesucht ...

A new week begins and today is a new sketch online at Just Christmas and Birthday Cards. It's made by Kristin and I chosed the Dinner Tilda from the fall kit for my christmas card ...


Supplies:
Stempel: Magnolia Herbst Kit und Schriftzug aus dem Set "Best yet"
CS: Packpapierbraun und Rubinrot
Papier: Imaginsce Polar Expressions 2
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Martha Stewart Flourish Egde Punch, Spellbinders Nestabilities Labels one, Liquid Pearls, Taft Geschenkband Vanille Pur und Stampin'Write Marker Schokobraun

Ich freue mich auf Eure Werke, also viel Spaß beim Basteln!

Can't wait to see your creations, so have fun beeing creative!

Thanks for looking




6 lovely Comments; Thank you so much!:

Barb Hardeman hat gesagt…

Oh, how lovely, Tanja! Of course you know that you've made us all jealous who haven't received their kit just yet. You color scheme and take on the challenge sketch are wonderful...

Tracey hat gesagt…

This is gorgeous Tanja! Love Dinner Tilda and the colours are so pretty!!

Carole hat gesagt…

Amazing card Tanja, such a pretty Tilda and lovely colours.
Hugs
Carole x

Angelo hat gesagt…

Lovely card, Tanja. Your Tildas are always very cute. Great job with my sketch. It's always fun to see what the rest of the DT has made with my sketch :)
Hugs, Kristin ;)

Riet hat gesagt…

What a beautiful card Tanja,i love the Tilda,and papers.

Hugs Riet.x

Handmade by Vivi hat gesagt…

such a great card! Nice sketch! you did a great job on it!
Hugs
Vivi

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates