Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 3. Juli 2009

Stamp with fun #13 ~ Happy Hellos




Gestern habe ich meine neuen Stempel aus der Pet Collection bekommen und sie sooo schön :) Den Edwin mit der Eidechse finde ich total knuffig und die Farbvorgabe bei Stamp with fun "türkis/braun" passt super für eine Jungen-Karte finde ich :) Außerdem habe ich auch noch Buttons für Charisma Cardz, einen Metallanhänger für Just Magnolia und ein paar Stiche für Cute Card Thursday "a stitch in time" untergebracht :)

Yesterday my new stamps from the pet collection arrived and they are so beautiful :) The Edwin with the gecko is really cool and the color combination at Stamp with fun "turquoise/brown" is perfect for a boys card I think :) And I added buttons for the Charisma Cardz Challenge Blog, a metal charm for Just Magnolia and a few stitches for Cute Card Thursday "a stitch in time" :)


Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug von Stampin'Up! USA
CS: Schokobraun und Flüsterweiß
Papier: Daisy Bucket
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Edge Distresser/Heidi Swapp, Knöpfe Jesse James, Nadel und Leinenfaden und geripptes Geschenkband Schokobraun




Thanks for looking




14 lovely Comments; Thank you so much!:

Kim Piggott hat gesagt…

Oh wow!
Gorgeous card!
Love your sweet image and beautiful detail and colours!
So happy that you have joined us at Just Magnolia!
hugs
kim x

debbies hat gesagt…

Is this from the new pet collection? It's so cute!

Nixe07 hat gesagt…

Eine wirklich tolle Jungskarte hast du da gezaubert! Edwin ist aber auch zu knuffig und die Papiere finde ich genial schön. Hab ein tolles WE, meine Liebe.
Knuddels
Moni

Mona hat gesagt…

Tanja, deine Karte ist wieder großartig geworden. Vielen Dank fürs Mitmachen.
LG Mona
swf-team

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card Tanja,l love the image and papers.

hugs Riet.x

megastamper hat gesagt…

oh wie toll tanja, sieht ja echt super aus, und wie moni schon sagt - eine geniale jungs karte.
danke für deinen beitrag zu swf challenge.
liebe grüsse und ein schönes wochenende. bea X

SemSee hat gesagt…

This stamp has to be my favourite Edwin stamp of the moment! He goes perfectly with your gorgeous colour scheme! Fantastic card, Tanja! Hugs, Sem x

Pam S. hat gesagt…

Charming Edwin card! love the colors, papers and stitching!
Pam Going Postal

cats whiskers hat gesagt…

Lovely card adore the colour scheme and great layout
Hugs Jacqui x

tina46 hat gesagt…

eine total super karte für jungen liebe tanja ! das motiv ist wirklich toll!!
glg tina46
swf-team

JanJ hat gesagt…

Great card, I love the image, thanks for joining us at Charisma this week

Jan x

Leanne hat gesagt…

Beautiful card! Thanks for joining us at Charisma - good luck!
Leanne
xx

Jilli hat gesagt…

Gorgeous card, love the cute Edwin image. Fab papers and colouring. Jillix

Bev hat gesagt…

Wow, such a gorgeous card!! Thanks so much for joining us this week x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates