Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 13. Juli 2009

Just Magnolia ~ Birthday Wishes



Bei Just Magnolia gibt es einen tollen Sketch von Mina, den ich mit der Farbkombination bei Stamp Something "pink/green/yellow" verbunden habe.

There is a great sketch online at Just Magnolia made by Mina which I combined with the colour combination challenge at Stamp Something "pink/green/yellow".

Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Circle of Friendship"
CS: Rosé, Wild Wasabi und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier Tea Party
Stempelkissen: Gartengrün
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Ovalschneideschablone von Creative Memories, Kreisstanzer 2,5 cm und 1,9 cm, Nestabilities classic scallop Oval, Martha Stewart classic Butterflies Punch, gestreiftes geripptes Geschenkband rosé, Stickles Cotton Candy und Stampin'Write Marker Gartengrün





Thanks for looking




14 lovely Comments; Thank you so much!:

Jacque hat gesagt…

Tanja!!! She is BEAUTIFUL..gorgeous colors and your coloring is splendid...hope your week is going well...Hugs..Jacque

~Sorellina~ hat gesagt…

Die ist einfach wunderschön geworden Tanja!!!

LG
Sabs

Riet hat gesagt…

What a beautiful card Tanja,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

debby4000 hat gesagt…

Adorable Tilda and gorgeous card.
luv
Debby

Cami hat gesagt…

Very pretty card, Tanja! Love the colors and your coloring! Isn't this butterfly Tilda so cute? Of course, they all are, but I do favor butterflies LOL! Hugs, Cami

megastamper hat gesagt…

wow tanja, bei dir wird auch eine karte schöner als die andere, tolle farben und super von der papierauswahl.
ganz liebe grüsse, bea

Rach hat gesagt…

A fantastic card Tanja, your colouring and choice of papers are fabulous. hugs rachxx

Nixe07 hat gesagt…

Absolut zauberhaft, meine Süße. Tilda ist so putzig und die Farben genial schön.
Knuddels
Moni

Kimba-Slydog hat gesagt…

Oh mein Gott ist die schön!!!! *schmacht* Die Farben sind so zauberhaft und dann das Geglitzer und die gesamte "Kompositon", wie man es so schön nennt..........ich finde sie traumhaft schön!!


LG,
Nicole

Lynn hat gesagt…

Absolutely adorable! Love the sketch you used. Thanks for playing along with us at Stamp Something!

Kim Piggott hat gesagt…

Wow!
Fabulous creation!
Totally love your colours and beautiful detail!
So happy that you have joined us at Just Magnolia!
hugs
kim x

cats whiskers hat gesagt…

Thanks for joining JM with such a lovely card, the colours and colouring are perfect
Hugs Jacqui x

Bev hat gesagt…

Such a fabulous card! Thanks so much for joining us at JM this week x

Marcea hat gesagt…

what a wonderful card - just adore it all
thanks for joining us this week
-x-

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates