Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 17. Juli 2009

Just because I care ~ Magnolia Down Under


Heute habe ich mich an den schönen Sketch bei Magnolia Down Under Challenges gesetzt und dafür eine meiner Lieblings-Tildas genommen. Meine Karte passt auch zur Challenge bei Just Magnolia, denn dort lautet das Thema "Knöpfe".

Today I used the great sketch at Magnolia Down Under Challenges and one of my favourite Tildas for my card. I'm entering with my card also the challenge at Just Magnolia which is to use buttons.


Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Best Yet"
CS: Karamellbraun
Papier: Daisy Bucket Garden Gate
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Nestabilities deckled rectangles, Leinenfaden, Knöpfe Erdfarben und Stampin'Write Marker Schokobraun







Thanks for looking




10 lovely Comments; Thank you so much!:

Debbie Pamment hat gesagt…

I love your take on the sketch - it's gorgeous!! Fabulous details and great choice of DPs.
xXx

Kellie hat gesagt…

Gorgeous card, thanks so much for playing along and joining us at Magnolia Down Under Challenges. Hope to see you back again next challenge.
Kelx

Kim Piggott hat gesagt…

Wow such a fabulous card!
Love your gorgeous image and your sentiment is so sweet!
So happy that you have joined us at Just Magnolia!
hugs
kim x

~Sorellina~ hat gesagt…

Den Sketch hast du sehr schön umgesetzt. Mir gefällt´s :)

LG
Sabs

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card Tanja,l love the image and papers.

Hugs Riet.x

Kristy Young hat gesagt…

Gorgeous Tanja! Thanks for playing with MDUC #17
Kristy

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Gorgeous card Tanja, what a pretty Tilda and perfect button detail.
Hugs
Carole x

cats whiskers hat gesagt…

Fab card dear love the image and the great colour combo those papers are lush,
Hugs Jacqui x

Kristine hat gesagt…

Very CUTE Tanja! LOve this Tilda and your papers are so pretty. Great job! ;)

Bev hat gesagt…

Fabulous card, love the colours and wonderful details. Thanks for joing us at JM this week x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates