Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 10. Juli 2009

Friday Sketchers #60 ~ Know that I care



Wieder ist eine Woche vergangen und es gibt eine neue Herausforderung bei den Friday Sketchers. In dieser Woche ist der Sketch von der lieben Heidi. Er ist wirklich schön und vielfältig einzusetzen. Für meine Karte habe ich mein neues Papier von Imaginisce genommen.


Another week is gone and there is a new challenge over at Friday Sketchers. This weeks sketch is made by Heidi. It's a great sketch and very versatile. I made my card with my new papers from Imaginisce.



Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Sealed with a kiss"
CS: Moosgrün, Grünbraun und Flüsterweiß
Papier: Imaginisce
Stempelkissen: Grünbraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Brads silber, Metallicgarn rosa, Knopf Milchkaffee, Taft Geschenkband Rosé und Stampin'Write Marker Grünbraun



Nun seid Ihr dran und ich bin schon auf Eure Werke gespannt! Schaut auch meinen DT Kolleginnen vorbei, die Karten sind wirklich klasse!

Can't wait to see your creations! Hop on over to the other DT Members, the cards are fantastic!

Thanks for looking





8 lovely Comments; Thank you so much!:

Ila hat gesagt…

Your card is Beautiful!! I love this Tilda..the sentiment is perfect and the papers you used are Lovely!!...Hugs, Ila

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card Tanny,l love the image and papers.

Hugs Riet.x

Rach hat gesagt…

a wonderful card, love the pretty papers and the sweet image that you have used. hugs rachxx

Jacque hat gesagt…

Tanja, she is LOVELY!!! I love your coloring and that image is just precious!! Beautiful card!! Have a wonderful weekend, Sweetie...Hugs..Jacque

Christina C. hat gesagt…

Das ist eine total suesse Karte.
Soooo goldig!!! XXX Christina

Larissa hat gesagt…

Lovely card! The image is so sweet and the desingpapers you used are really lovely!
Hugs,
Larissa

megastamper hat gesagt…

deine karte ist echt toll und gefällt mir wirklich supergut. soll ich dir mal sagen, dass ich die tilda noch nie benutzt habe?!?!?
die papier sind ja super, die du benutzt hast und deine coloration passt klass dazu.
liebe grüsse
bea

Simone hat gesagt…

Absolut bezaubernd, Tanja!
LG Simone

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates