Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 15. Juni 2009

Santa stop here ~ Inky Impressions


Heute gibt es noch eine Karte von mir ... dieses Mal habe ich die süße kleine LiLi von Inky Impressions ausgesucht und daraus eine Weihnachtskarte gemacht ... passend zur Challenge bei Christmas Stamping all year long habe ich mit Eyelets gearbeitet und der Sketch ist von Create4fun ...

Here is another card from today ... for this one I chosed the cute little LiLi from Inky Impressions and made a christmas card. I'm entering the challenge at Christmas Stamping all year long with some Eyelets and the sketch I followed is the challenge at Create4fun ...


Supplies:
Stempel:
Inky Impressions "LiLi's Secret"
CS: Kakaobraun, Schokobraun und Elfenbein
Papier: Designerpapier aus dem Simply Scrappin Kit "I wish"
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Ovalschneideschablone von Creative Memories, Nestabilities classic scallop Oval, Quickutz RubOn und Nesting Star, Eyelets/Crap-A-Dile, Uni Ball Signo gold und Stampin'Write Marker Schokobraun







Thanks for looking




14 lovely Comments; Thank you so much!:

Jacque hat gesagt…

Tanja, she is TOO cute...love her to pieces...lolol...just so precious...Hugs..Jacque

Tonya hat gesagt…

Tanja, This is so, so cute!! I love that you made it into a holiday card. Fantastic job, sweetie.

Claudia Rosa hat gesagt…

super suesse karte liebe Tanja!
die kleine ist zum anbeissen :-)
lg
claudia

Shary hat gesagt…

Great use of LiLi, love it!

SemSee hat gesagt…

Beautiful card, Tanja! Love your doodling and those stars! Fab job! Hugs, Sem x

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card Tanja,l love the image and colours.

Hugs Riet.x

Kristine B. hat gesagt…

FABULOUS Tanja!! :) Love the Christmas theme. I have a feeling we're gonna see lots of variety with this stamp!

Nixe07 hat gesagt…

Die ist echt so süß! Das Papier und die Sterne finde ich super und das Motiv ist total goldig.
Hoffe Du hast eine schöne Woche!
Knuddels
Moni

megastamper hat gesagt…

wow tanja, deine karte ist ja echt goldig und das motiv soo niedlich.
habe einen schönen tag.
liebe grüsse, bea

Christine hat gesagt…

Oh, how cute!!! What a great idea to use that stamp for a Christmas card. It is a beautiful card too!! Way to think out of the box!!
xoxo, Christine

Kimba-Slydog hat gesagt…

Wie genial ist die denn?

Und den Spruch: Stop Santa here!!! Den brauch ich unbedingt auch. Der ist ja cool.

Wunderschöne Karte,

liebe Grüße,
Nicole

Nicole hat gesagt…

OMG....Tanja, Every time I stop by your blog, I am just utterly blown away at the talent I see!!!!!! I am smiling from ear to ear! Thank you so much for sharing your lovely creations and for being so sweet! AWESOME CARD! And as always, AWESOME coloring! HUGE HUGS! Nicole : )

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Ahhh, what a darling card! Really fabulous image...love it!
Hugs
Carole x

Maria hat gesagt…

Hey Tanja! Wow! Awesome use of the Lili image! Your Christmas card is gorgeous! I love the pretty colors that you used and the pretty dp! Beautiful job on your coloring too!! Thank you for playing in this week's challenge. . .you did a wonderful job using eyelets! Keep up the great work!!

Maria

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates