Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Donnerstag, 21. Mai 2009

Stamps and Smiles ~ Happy Birthday


Beim Color Throwdown gibt es wieder eine schöne Farbkombination "Lavendelblau/Olivgrün/Aubergine" und meine Karte mit diesen Farben habe ich nach dem Sketch von Stamps and Smile Challenge Blog gemacht. Ich habe wieder die niedliche Tilda mit ihrem riesigen Rosenstrauß genommen, ich finde sie einfach zu schön ...

At Color Throwdown is a beautiful Colorcombination online "Lavender Lace/Old Olive/Elegant Eggplant" and I made my card in these colors following the sketch at Stamps and Smile Challenge Blog. I used the cute Tilda with the big bunch of roses again, I really love her ...


Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "A bit of Birthday Cheer"
CS: Olivgrün, Lavendelblau, Aubergine und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier mit Druck Olivgrün
Stempelkissen: Aubergine
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Martha Stewart Scallop Dot Punch, geripptes Geschenkband Aubergine und Stampin'Write Marker Aubergine










Thanks for looking




12 lovely Comments; Thank you so much!:

broni (waterchild12) hat gesagt…

This is such a sweet image and I love that you added a rose in the corner! Great job on combining the challenges! Thanks for playing in the Color Throwdown!

Tammy Hershberger hat gesagt…

I just love Magnolia stamps! You did a fabulous job with your sweet Tilda! Thanks for playing the Throwdown!

Riet hat gesagt…

Deze is ook een plaatje,prachtige kleuren meis.

Liefs Riet.x

Kathryn hat gesagt…

Such a SWEET card - -Love the image and the scalloped border -- so pretty! :)

Barbara hat gesagt…

Very, very cute!!!! Love the layout and your coloring is fantastic! Thanks for playing the Throwdown! Hope to see you again next time!

Christina hat gesagt…

Too cute!!! I love these stamps...
Hugs, Christina

Sonia Kertznus hat gesagt…

Gorgeou card... love your coloring! HUGS...SK :)

dpkennedy hat gesagt…

Adorable Magnolia image! Love the scalloped panel too! Thanks so much for playing the CTD!

Yanitza Ramos hat gesagt…

Hi Tanja,

I think you did wonderfully for a first timer. I am still waiting for my inks to arrive so I can start playing with them... I am so looking forward to learn how to color with them :-D

Now you keep up the good work, ok? ;-)

Have a great day!

Liza hat gesagt…

A great job Tanja, I love the colour combo too.

Liza x

cabio's craft corner hat gesagt…

Perfect color combo and great taken on of the layout design Tanja. Beautiful card to share :o)
Hugs,
Cabio

Christine Riley hat gesagt…

This is absolutely gorgeous, love the color combo.
Hugs, Christine

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates