Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Freitag, 29. Mai 2009

Stamp with fun #8 ~ Für einen wundervollen Freund



Heute habe ich wieder sommerliche Farben für meine Karte genommen, die ich nach dem Sketch bei Stamp with fun gemacht habe ... Außerdem habe ich die Karte aber noch für Just Magnolia "Animals and Insects" gemacht und die niedliche Libellen-Tilda genommen und für den Cute Card Thursday auch noch "bit o'bling" angebracht :)

Today I chosed summer colours for my card, which I made following the sketch at Stamp with fun... And I made my card for Just Magnolia, where the theme is "Animals and Insects" with the cute Dragonfly Tilda and added "bit o'bling" for the Cute Card Thursday :)


Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Ovale Sprüche"
CS: Glutrot, Olivgrün und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier "Sommerpicknick"
Stempelkissen: Glutrot
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, großer ovaler Stanzer und ovaler Wellenstanzer, EK Sucess Punches Retro Flowers, Martha Stewart Frond Punch, Strasssteinchen, Paper Piercing Schablone und Werkzeug aus dem Bastlerwerkzeugsatz und Stampin'Write Marker olivgrün


Ich wünsche Euch ein wunderschönes langes Pfingstwochenende!
I hope you all will have a wonderful weekend!

Thanks for looking




12 lovely Comments; Thank you so much!:

Michele hat gesagt…

Gorgeous card Tanja. Love the tilda image and the lovely colouring. Great papers also. Hope you have a lovely weekend. Hugs Michele x

flati hat gesagt…

Eine schöne Karte, diese Tilda mag ich total gerne...und sie ist toll coloriert.

LG Sonja xx

debby4000 hat gesagt…

Adorable card, lovely sweet Tilda and fab colours.
luv
Debby

Cami hat gesagt…

Tanja, this is sooo cute! Love your colors and aren't these new images so precious? Great take on this sketch, as always. Are you ready for Inky Impressions? Hugs, Cami

Cheryl Joshua hat gesagt…

So cute and fabulous bright colours,you have done an amazing job on the sketch!!!
xx

megastamper hat gesagt…

oh wow tanja, so tolle leuchtende farben und eine super coloratin.
danke für deinen beitrag zur swf challeng.
ich wünsch dir auch ein schönes pfingstwochenende.
ganz liebe grüsse, bea

Riet hat gesagt…

What a gorgeous card Tanja,l love the image and colours.

Hugs Riet.x

Mina hat gesagt…

such a pretty card Tanja, love your colouring so much and those little flowers are perfect...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge xxx

Caz hat gesagt…

Gorgeous card, Thanks for joining us this week on the CCT Challenge Blog.
Caz
x

Mona hat gesagt…

Hi Tanja,
Deine Karte ist wirklich klasse geworden, das Motiv ist so klasse.
vielen Dank fürs Mitmachen.
LG Mona
swf-team

TaraG hat gesagt…

Oh just sooo cute! Love the great papers and colours...this is one of my fav colour combos! Tilda looks fabulous...great colouring!
Hugs,t

Bev hat gesagt…

What a fabulous card!! Such gorgeous papers and colours! Thanks so much for joining us this week x

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates