Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Montag, 18. Mai 2009

Just Christmas and Birthday Cards ~ Week 32 Karin



In dieser Woche kommt der Sketch bei Just Christmas and Birthday Cards von der lieben Karin und da er wieder mit Kreisen ist, gefällt er mir natürlich besonders :) Ich habe meine Geburtstagskarte verbunden mit der Challenge bei Charisma Cardz Challenge Blog "A Star is born" und die Farben sind nach der Challenge bei Colour Create "Sky Blue, Tan and Ecru" gewählt.

The sketch this week at Just Christmas and Birthday Cards is made by dear Karin and it's a wonderful one, because there are circles on it :) I combined the birthday card with the challenge at Charisma Cardz Challenge Blog "A Star is born" and the colours are chosen for the challenge at Colour Create "Sky Blue, Tan and Ecru".

Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Sincere Salutations"
CS: Kakaobraun
Papier: Designerpapier Daisy Bucket
Stempelkissen: Kakaobraun und Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisschneideschablone von Creative Memories, Nestabilities Dahlia, Quickutz Photo Corners, Quickutz Nesting Star und Stampin'Write Marker Schokobraun



Supplies:
Stempel: Magnolia und "Perfect Presents"
CS: Packpapierbraun und Flüsterweiß
Papier: Designerpapier mit Druck Rosé
Stempelkissen: Schokobraun und Versamark
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisschneideschablone von Creative Memories, Wellpappe, Stampin'Pastels (zum Färben der Versamarkabdrücke) und Stampin'Write Marker Schokobraun



Das ist die Aufgabe:
This is the challenge:


Ich hoffe, Ihr macht wieder fleißig mit.
I hope you all will participate in our challenge.


Thanks for looking




9 lovely Comments; Thank you so much!:

All Pink girl hat gesagt…

Fabulous card xxxxx
Just stopping by to tell you about the exciting new Challenge blog that has just been announced, packed with fresh creative ideas, to be run by myself and Ann (madgesty loves to create). Please stop by the link below and check out the brilliant blog candy on offer and how you can become involved. See you there xxx
The Next Level.

Michele hat gesagt…

Gorgeous cards Tanja. Love the images and the beautiful colouring. Hugs Michele x

debby4000 hat gesagt…

Oh wow what a fabulous cards, they are wonderful.
luv
Debby

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Really special cards Tanya, so beautiful...I still can't think about Christmas at the moment...LOL.
Hugs
Carole x

~Sorellina~ hat gesagt…

Alle 2 sind sie super toll geworden Tanja!

LG
Sabs

Kim Piggott hat gesagt…

Wow so beautiful!
Love your wonderful colours and your designs and details so fabulous!
So happy that you could join us at Colour Create!
hugs
kim x

Rica hat gesagt…

Gorgeous card Tanya....fabulous details, I especially love the stars and the dahlia nestie you've placed Tilda on and such fantastic papers.
Thanks for joining us at CC.
hugs Heather xx

Sally hat gesagt…

Super card. Thank you for joining our challenge this week at Charisma Cardz.

Simone P. hat gesagt…

Love this cute little girl!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates