Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

.

.
Challenge 10

.

.
Challenges #82 and #95

.

.
on January 2nd 2010

.

.
Challenge #37

.

.
Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

.

.
Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

.

.
Challenge #42

.

.

my Magnolia only Blog

Sonntag, 10. Mai 2009

eine Karte ~ 4 Challenges



Heute habe ich es wieder geschafft, 4 Challenges in einer Karte zu vereinen :) Der tolle Sketch ist von den Everybody Art Challenges und bei Just Magnolia ist das Thema "In Stitches". Ich habe mich für "Faux Stitching" entschieden. Die Farbinspiration (Schokobraun, Rosenrot, Senfgelb und Weiß) habe ich mir bei KWerner Design geholt und für Stamp with us habe ich eine Dankeschön-Karte gemacht ...

Today I made 4 Challenges in one card again :) The great Sketch is from the Everybody Art Challenges and the theme at Just Magnolia is "In Stitches", I decided to make "faux stitching". The Color Inspiration (Chocolate/Rose/Mustard/White) is from KWerner Design and I made it a thank you card for Stamp with us ...

Supplies:
Stempel: Magnolia und Schriftzug aus dem Set "Sincere Salutations"
CS: Schokobraun
Papier: Designerpapier mit Druck Rosenrot, Schokobraun und Senfgelb
Stempelkissen: Schokobraun
zusätzlich: Prismacolor Pencils/Terpentinersatz, Kreisschneideschablone von Creative Memories, geripptes Geschenkband Senfgelb, EK Success Flower Punch, manuelle Stanze 3,18 mm und Stampin'Write Marker Schokobraun









Thanks for looking




13 lovely Comments; Thank you so much!:

Bev hat gesagt…

So pretty! Love your choice of papers and colours. Thanks so much for joining us this week. x

angelm hat gesagt…

Well done with your one card to fill 4 challenges!!!!!!!!!! and a nice one as well.
x x majella

Nicole hat gesagt…

Hi Tanja, I 1st wanted to pop over to say Happy Mommy's Day! Secondly, I LOVE LOVE LOVE......these colors together! Very nice! These are a few of my absolute fav colors. And of course, I always love your coloring! Great layout also. BIG HUGS! Nicole :)

Rach hat gesagt…

this is a fabulous card sweetie, great papers and details. love this layout that you have done. thank you for joining us at just magnolia.x

Nixe07 hat gesagt…

Eine süße Karte ist das geworden, meine Liebe! Die Farben gefallen mir super gut.
Danke fürs mitmachen.
Knuddels
Moni
EAC-Team

Iris hat gesagt…

Eine richtig tolle Karte hast du da gemacht und die Challenges super kombiniert. Danke fürs mitmachen.

LG
Iris
EAC-Team

Teddy hat gesagt…

*uff* Gleich vier auf einmal... Das Kärtchen ist super...

LG
Iris

Kati hat gesagt…

Toll kombiniert- deine Karte gefällt mir rihctig gut.
lg
mamapia
EAC-Team

Kim Piggott hat gesagt…

Wow! Fabulous card and your detail and beautiful colours are wonderful!
Thank you so much for joining us at Just Magnolia!
hugs
kim x

yvonne hat gesagt…

4 in one , WOW love the colours, work so well together, beautiful card.

Anne hat gesagt…

Wow, vier auf einmal! Eine süße Karte, gefällt mir richtig gut!

simplyfairies hat gesagt…

Loving this creation very much!

MONICA GALE hat gesagt…

Thank you for joining us Tanja I love your card and those colours are fab. M xxx

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You don’t speak german?

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Stolzes DT Member bei

Challenge Blogs

Blog Archive

Proud Past Design Team Member

Past DT Member

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Magnolia Shop

Magnolia Blog

Magnolia Stamp Club

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Labels

Template by: Free Blog Templates